Sporazumevanje

Nepremišljena komunikacija na delovnem mestu je lahko vzrok za slabe poslovne rezultate.

10. 8. 2009

Če bi rada uspešno komunicirala s sodelavci, nadrejenimi in poslovnimi partnerji, upoštevaj nekaj nasvetov.

Elektronska pošta

– kratka in jedrnata sporočila

V zadnjih letih je komunikacija preko elektronske pošte prehitela telefonsko komunikacijo. Ko nekomu pošiljaš elektronsko sporočilo, nikar ne dolgovezi, ampak po kratkem pozdravu hitro preidi k bistvu sporočila, ljudje namreč nimajo veliko časa za branje nepotrebnih besedil. Predvsem je pomembno, da s čim manj besedami podaš čim bolj jasno sporočilo.

Telefonski klici

– prijazni in nasmejani pogovori

Ko se odločiš spregovoriti po telefonu, naj tvoj glas zveni prijazno. Ko začneš pogovor, ga začni navdušeno, ko ga zaključiš, pa se nasmehni – verjemi, da bo nasmeh, čeprav ga oseba na drugi strani linije telefona ne more videti, zaznala v tonu tvojega glasu.

Osebna srečanja

– pripravljenost na odprto komunikacijo

Prvi pozdrav, ko vstopiš v prostor, je zelo pomemben, saj sogovornikom takoj pokaže, kakšne volje si. Če boš pristopila z navdušenjem, bodo tudi sogovorniki prej pripravljeni na sproščen in bolj odprt pogovor. V kolikor pa bodo na tvojem obrazu zaznali slabo voljo, bodo tudi sami bolj zadržani – kar pa za sklepanje poslov ni ravno najbolje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri