Slovenija bi lahko postala Silicijeva dolina

Si zlahka predstavljaš, da ustanoviš svojo spletno podjetje, ga prodaš in nato do konca življenja uživaš na Bahamih ali kakšnem Fidžiju? Je to mogoče ali gre zgolj urbani mit?

17. 1. 2011

V novi, februarski številki Playboya so prav o tem - med drugim - povprašali kar Boštjana Špetiča in Andraža Torija.

In zakaj njiju?

Ker sta resnico spoznala iz prve roke ...

Orodje za spletne blogerje

Prav po zaslugi Slovencev, Boštjana Špetiča, Andraža Torija in Zemante (brezplačnega orodja za objavljanje spletnih vsebin) imajo angleško pišoči blogerji dandanes precej lažje delo kot slovenski.

Medtem ko tipkajo in razmišljajo o svoji dnevni temi, jim računalnik v pomoč ob besedilu že ponuja same koristne povezave in vire - tako v besedi kot sliki, ki v danem trenutku že krožijo po spletu. Zemanta (gre torej za nadvse koristno orodje oz. aplikacijo) pa se te dni vse bolj seli v New York, od koder prihaja denar za njen razvoj in kjer obstaja trg zanjo.

... zdaj pa sta bajno bogata?

Najbolje, da enostavno povzamemo delček iz video intervjuja (več o tej zanimivi temi pa si boš lahko prebrala kar v februarskem Playboyu, ki je že izšel):

Playboy: Ali drži, da je v svetu prebijajočih se spletnih podjetij tako, da si vsak želi narediti izdelek, ki bi ga lahko prodal velikim igralcem, in potem odšel na neskončne počitnice?

Boštjan Špetič: "To je mit, ki ga producirajo vlagatelji, mediji in peščica podjetnikov, ki jim je uspelo. Življenjska doba podjetja, kot je naše, je med petimi in devetimi leti. Toliko časa traja, da se podjetje zgradi, ustali, dobi prihodke, strukturo in se lahko kot ustanovitelj lotiš novega podjetja, ker staro deluje samo od sebe. Ali pa te slučajno medtem kupi kakšno večje podjetje, ki te priveže nase, ker še vedno potrebuje nekoga, ki upravlja proces rasti podjetja."

Andraž Tori: "Mislim, da se tudi večina tistih, ki jim je uspela bogata prodaja podjet­ja, ne more upreti temu, da bi šli v nov poskus. Mislim, da je to – dati roke stran ..."

Boštjan Špetič: "... in na jadrnico … [smeh]"

Andraž Tori: "… da je to bolj slovenski koncept. Tudi taki, ki jih spoznaš tam iN so po teh kriterijih uspešni, jih kar nekaj vleče naprej."

No, tako je s tem torej v resnici ;)

Video napovednik intervjuja pa na straneh Playboy.si.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri