Da boš na delovnem mestu bolj organizirana

Na delovnem mestu boš veliko bolj učinkovita, če bo tvoja miza urejena. Še bolj pomembno pa je, da bo vse urejeno v tvoji glavi!

Pretiravanja in ekstremi niso zaželeni. (foto: profimedia) profimedia
13. 5. 2014

Organizirani ljudje so pri svojem delu veliko bolj učinkoviti. Da bi tudi ti dosegla učinkovitost, se drži naslednjih nasvetov:

Urejen nered

Vsakodnevno nalaganje raznovrstnih papirjev, pogodb in zapiskov v pisarni lahko kaj hitro privede do zmešnjave. Zato svojo delovno mizo pospravi do te mere, da boš točno vedela, kjer se nahajajo pomembni dokumenti.

Polna glava

Tvoja glava je vsakodnevno izpostavljena ogromni količini informacij, ki jih zelo težko predela – zato imamo ljudje vgrajen sistem filtriranja in zelo malo tistega, kar vidimo ali slišimo, resnično ostane v naših glavah. Namesto, da bi se zanašala na svoj spomin, se zanesi na bel list papirja!

V torbici imej vedno pisalo in beležko, ki ti bosta prišla prav v vsakem trenutku. Ko se boš dogovorila za sestanek ali srečanje, si to zapiši v beležko, da se slučajno ne bi ujela v past pozabljivosti.

Seznam opravil

Naj ti ne bo žal tistih nekaj minut ob jutranji kavici, ko pišeš seznam dnevnih delovnih opravil. Če boš že zjutraj vedela, kaj te čaka čez dan, boš čas veliko bolje razporedila. Delovne načrte si naredi tudi za teden in mesec vnaprej, dobro organizirana oseba ima namreč vedno pripravljen načrt, kaj mora narediti do konca tedna in kaj do konca meseca.

Zapisovanje dejstev

Ko ti na delovnem mestu šef naroči nalogo, si jo zapiši, zraven pa pripiši še datum in uro. Naj te ne skrbi, če te kdo označi za osebo s slabim spominom! Kmalu boš v njihovih glavah zasijala kot izredno dobro organizirana oseba!

Kontakti na varnem

Ko ti nekdo zaupa telefonsko številko ali elektronski naslov, si ga zapiši v svojo knjižico naslovov. Nikar slepo ne zaupaj tehnologiji – telefon se lahko pokvari, prav tako lahko računalnik izgubi spomin – ko bodo kontaktni podatki zapisani črno na belem, bodo na varnem.

Zadnji del vizitke

Za ohranjanje osebe v spominu, si na zadnjo stran njegove vizitke zapiši nekaj asociacij, ki te bodo takoj spomnile na to osebo in na posel, ki ga opravlja. Pomembnejše kontaktne vizitke, za katere si prepričana, da jih boš v prihodnosti še potrebovala, spravi na posebno mesto in ne skupaj z vsemi, ki jih dobiš od vseh poslovnih partnerjev. Ko bo napočil trenutek iskanja, boš imela veliko lažje delo!

Točno določen čas

Če boš imela točno določen delavnik, boš delo opravila v tem času in ga ne boš prestavljala na uro kasneje. Organizirano se boš lotila dela in ga opravila v času, ki ga imaš na voljo.

Zdaj pa veselo na delo!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri