Podjetniški ustvarjalnik se je na polno zagnal

4. 3. 2013
Podjetniški ustvarjalnik se je na polno zagnal (foto: shutterstock)
shutterstock

Ustvarjalnik, prvislovenski podjetniški inkubator, namenjen samo mladim, danes dokončno začenja z delovanjem, saj je pod svoje okrilje sprejel prvo generacijo nadobudnih podjenikov.

Izbor, ki ga je opravila mentorska ekipa v Ustvarjalniku, je bil izjemno zahteven, a na koncu so izmed 32 prijavljenih podjetniških projektov, izbrali pet poslovnih zamisli, ki so najbolj izstopale po svoji inovativnosti ali želji ekipe popodjetniškemu dejstvovanju.

Izbrane ekipe so predstavile poslovne zamisli iz zelo različnih področij, vsem pa je skupno, da je to njihov prvi resnejši podjetniški projekt, ki bi se ga lotile že mnogo prej, a se zaskok v poslovne vode še niso opogumile. Ob podpori Ustvarjalnika in njegove ekipe mentorjev pa so vključeni mladi podjetniki prepričani, da bodo kmalu začeli uspešno poslovati na trgu.

Vodja Ustvarjalnika, Matija Goljar, je ob razglasitvi izbranih ekip povedal:

"Izbor je bil resnično zelo težaven, tega ne govorim iz vljudnosti, resnično smo preigravali argumente za eno ali drugo ekipo do zadnjega dne. Čeprav smo si postavili jasno omejitev, da bomo sprejeli le štiri ekipe, smo jih na koncu v Ustvarjalnik povabili pet. In to so res perspektivni podjetniški projekti. Zagotovo pričakujemo, da bodo iz njih zrasla uspešna podjetja."

Ekipe, vključene v Ustvarjalnik bodo tako skušale dokazati, da jim ne manjka inovativnosti, ustvarjalnosti in želje po uspehu.

Naslednje štiri mesece bodo z Ustvarjalnikom ustvarjali:

  • Ekipa PinQuest, ki ponuja zanimiv pristop k spletni promociji turističnih destinacij po vsem svetu.
  • Ekipa Prešerc, v kateri sta oblikovalki, ki sta izdelali namizno igro kot spominek, ki se bo tržil v Ljubljani.
  • Ekipa EJM, ki razvija portal, nakaterem se bodo skupaj tržili ponudniki domače obrti in naravnih izdelkov iz Slovenije.
  • Ekipa Mettra, ki jo sestavljata diplomirani restavratorki, ki bostatržili svoje znanje in veščine.
  • Ekipa Milo za drago, ki bo tržila ročno izdelana mila in druge unikatne izdelke pod lastno blagovno znamko.

Vključenim ekipam bodo v Ustvarjalniku, ki gostuje na Srednji ekonomski šoli Ljubljana, za štiri mesece brezplačno na razpolago pisarne, sodelovale bodo na intenzivnem izobraževanju o podjetništvu, deležne pa bodo tudi podpore izkušenih mentorjev. Cilj programa inkubiranja je, da ekipe s svojimi poslovnimi idejami uspešno prodrejo na trg.

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"