Pisarniški ‘požar’

Ko se v službi vname, uporabi EQ (emocionalno inteligenco).

26. 5. 2009

Bodi prijazna.

Včasih neskončne razprave pripeljejo le do slabe volje in nestrpnosti v pisarni, kar pa seveda ni nikomur v pomoč. V takšnem primeru ima lahko faktor presenečenja ključno vlogo pri reševanju težave. Svojo kolegico, ki bi se še naprej rada pregovarjala, ustavi z besedami:

“Oprosti, imela si prav. Sedaj vem, kaj je tvoja poanta.”

Ne bodi začudena, če bo tudi ona naenkrat vedela, kaj si želela povedati ti.

Pazljivo poslušaj.

Kadar se s sodelavko pogovarjata o težavi, na katero sta naleteli, jo pazljivo in brez prekinjanja poslušaj, da svoje misli dokonča. Med pogovorom si na list papirja zapisuj vprašanja, ki so se ti porajala, in jo zapisane stvari tudi vprašaj, ko pride čas, da spregovoriš ti. Če težave ne bosta zmogli rešiti sami, za mnenje prosita tretjo osebo, ki na vse skupaj ne bo gledala osebno.

Resnica ni samo ena.

Najpomembnejše pravilo, ki se ga moraš zavedati, kadarkoli se z nekom ne strinjaš, je, da nimaš prav/narobe ne ti ne druga oseba (pa naj bo to kdorkoli). Vsaka ima le svoje mnenje in svoj pogled na isto stvar, pravilni in napačni pa sta obe mnenji! Nikogar ne moreš prisiliti, da svoje mnenje spremeni, lahko mu le poskušaš razložiti svoje videnje in/ali se od te osebe naučiš, kar je želela povedati.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri