Kako športno vadbo lahko vključiš v svoj vsakodnevni službeni ritem?

Zagotovo se ti je že zgodilo, da te je v službi, ko si imela vsega dovolj, napadla strašanska želja, da bi silovito zaprla svoj računalnik, utišala pisarniški hrup, se od vsega odklopila in odšla nekam po svoje… Če se ti to dogaja pogosto, nujno beri naprej.

24. 9. 2019 | Promocijsko sporočilo

No, če je tvoj delovnik osemurni in si časovno omejena z roki oddaje, je razumljivo, da si boš težko vsak dan privoščila daljši čas za sebe med službo, a na vsake toliko časa lahko tudi med delovnikom duši in telesu priskrbiš brezskrben trenutek (beri: vdih in izdih) in se pretihotapiš v bližnjo telovadnico na jogo ali kakšno drugo vadbo, ki ti pomaga do boljšega počutja.

Kako lahko to storiš?

Sledi naslednjim korakom:

1. korak: uskladi svoj urnik s šefom (ali šefico) in najljubšo sodelavko

Se ti joga med delovnim časom zdi misija nemogoče? Poskusi se uskladiti s svojo najljubšo sodelavko, da ti bo “krila hrbet” in skupaj poiščita čas, ko tvojega šefa ali šefice ne bo za pisalno mizo. Najverjetneje je to med kosilom ali kakšnim pomembnim sestankom in to je čas, ki ga lahko izkoristiš za skok na jogo, dobro predihaš vse napetosti in stres ter se kot nova vrneš nazaj na delo. Tvoja kreativnost in učinkovitost se bosta zagotovo povečali. Navdušen-a bo tudi tvoja šefica (ali šef). No, če pa imaš takšnega šefa, ki te pri tem razume, pa si sploh lahko zadovoljna.

2. korak: izpopolni svoj videz

Ker se ti bo mudilo in čas ne bo tvoj zaveznik, boš potrebovala vsestranska, a še vedno modna oblačila, s katerimi predvsem ne boš izgubljala časa s preoblačenjem. Najbolj praktična rešitev bodo tvoja vsakdanja oblačila v kombinaciji s športnimi oblačili, npr. majica, pod katero boš lahko uspešno skrila športni nedrček in krilo, saj boš spodnji del tako preobleka v sekundi. Če pa morda nisi ljubiteljica kril, pa si nadeni športno-elegantne pajkice, ki so pravšnji nadomestek za hlače ali krilo.

Za več idej pa klikni kar TUKAJ.

3. korak: rezerviraj si termin za “pomemben sestanek”

Jogo ali svojo najljubšo vadbo lahko na svoj delovnik umestiš kot “pomemben sestanek”. Tako ne bo nihče, razen tvoje naj sodelavke, posumil, da si skočila na jogo. No, seveda pa si naredi “backup” tudi glede sestanka.

4. korak: izberi vadbo, kjer se boš minimalno potila

Da se boš izognila skoku pod prho, izberi umirjeno vadbo, kot je npr. joga ali barre - za ti vadbi so tudi športna oblačila enostavnejša. Zapomni si: naj bo praktično in, ker se boš vračala v službo, tudi modno. Cilj je, da si po vrnitvi videti še bolj sveža in regenerirana.  Ob koncu ne pozabi še na dezodorant, uporabi vlažilne robčke za obraz in boš kot nova.

Te zanima, kje boš našla najboljše stajlinge ter športna oblačila za tvojo najbljubšo vadbo? Spoznaj najnovejše trende blagovne znamke Reebok in klikni TUKAJ ali poglej našo galerijo slik.

FOTO: promocijski materiali

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri