Do uspeha po pošteni poti

Dandanes na delovnem mestu ne štejejo več le rezultati, ampak tudi imidž, ki ga ima nekdo v očeh sodelavcev in šefa.

25. 3. 2007

Strategije za doseganje dobrega imidža:

  • V vsaki službi obstaja ena oseba, ki je 'vmesnik' za najrazličnejše čenče. A namesto tračev, ji ti posreduj raje nekaj idej, rešitev in novih dogodkov. Pomembno je le, da pri tem ne pretiravaš in da nikogar ne užališ.

  • Nikar se ne dobrikaj šefu ali šefinji. boljši vtis boš naredila z uspešnim reševanjem težav. Prav to najbolj pospešuje dober imidž pri sodelavci in nenazadnje tudi pri vodilnih ljudeh v podjetju.

  • Ostani v vseh pogledih korektna. S službenega računalnika tako redno pošiljaj le tisto elektronsko pošto, ki je povezana z delom. Tako boš nadrejenemu dala vedeti, da si zanesljiva in kompetentna za svoje delo.

  • Sodelavce spremeni v sobojevnike. Saj veš – več glav več ve. S tem boš hkrati krepila svoj imidž dobrega timskega delavca.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri