5 načinov, da te v službi vzamejo resno

20. 3. 2013
5 načinov, da te v službi vzamejo resno

Tvoja leta in položaj resnično nista pomembna – občutek, da gre za vodilno osebo, izhaja iz notranjosti. Sledi naslednjim nasvetom in se pripravi na spoštovanje.

Zberi si misli

Poskrbi, da so vse tvoje misli o določeni temi sporočene v eni jasni e-pošti, in ne raztreščene skozi cel kup e-pisem. Gene­raciji, ki ni odrasla tako povezana, kratki, raztreščeni izbruhi informacij lahko pustijo vtis, da v tvojem premišljevanju manjka zbranosti.

Usedi se na sredino spredaj

Med sestankom daje sedenje ob strani, kar mlade ženske po navadi delajo, znak, da nisi samozavestna. Naj te ne bo strah biti videna in slišana.

V ključnih trenutkih se odklopi

Na sestanku si zapisuj v blok ter včasih poglej gor in pokimaj. Ne upo­rabljaj elektrons­kih naprav, kot je iPhone, razen če to počnejo vsi, ki so tam, ker bo videti, kot da pošiljaš SMS-e ali odgovarjaš na zasebno e-pošto.

Govori od visokega do nizkega

Nikoli ne končuj stavkov v visokem tonu, kot da sprašuješ. Slišati bo negotovo, kot da dvomiš vase, in vabi ljudi, naj ugovarjajo temu, kar si rekla. Namesto tega začni v visokem tonu in ga na koncu znižaj.

Javi se za vodenje

Vprašaj se, kakšne lastnosti ceniš v vodilni osebi in kakšna vodilna oseba bi bila rada. Potem pa se res potrudi. Definiraj in potem izražaj.

Pripravila: Petra Arula

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"