Pekarna Grosuplje

13. 4. 2015
Pekarna Grosuplje

Prejšnji teden smo z Ajdo, Niko in Nejcem obiskali pekarno Grosuplje. 

Obisk pekarne je bila zelo zanimiva nova izkušnja. Spoznali smo način dela in povezanost med delavci. Čisto vsak  izmed njih nam je dal občutek da dela z veseljem in predvsem ljubeznijo. Takšen je tudi slogan pekarne: Zate, z ljubeznijo!

Sama sem na pekarno pogledala tudi z nekoliko drugačnimi očmi. Ne glede na to za kakšen izdelek gre, naj bo to hrana, oblačilo, kozmetika, ročni izdeleki ali karkoli kupiš v trgovini, ljudje kupujemo z očmi. Prvi pogled na izdelek na nas naredi pomemben vtis. Zagotovo raje kupiš izdelek z lepo oblikovano  embalažo, kot pa nekaj, kar ti na prvi pogled ne deluje privlačno. V pekarni Grosuplje se dobro zavedajo pomena vizualne podobe. Celostna podoba jasno izraža pomen podjetja in lepo zapakira pomen izdelka narejenega z ljubeznijo.

V pekarni pa smo prvič poskusno spekli tudi čisto nov kruh pekarne Grosuplje, ki bo na tržišče prišel maja - to je kruh brez kvasa. Pri podobi novega izdelka bomo sodelovali tudi mi!

Kaj več o tem kmalu:)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord