Zmigaj se!

Ne telovadi zato, ker se bliža poletje. Ne zaradi svojega bivšega fanta, da bo uvidel, kaj zamuja. Ne zato, da bi v družbi veljala za suho prijateljico. Telovadi zase in za svoje telo, za dobro počutje!

18. 4. 2015

Ta zgoraj je morda eden izmed najbolj »zlajnanih« motivacijskih citatov, ki sem jih prebrala v zadnjih
leti vendar moram priznati, da drži. Že od nekdaj živim v gibanju, vsako šolsko leto sem obiskovala športne krožke in trenirala mali milijon športov. Zakaj? Pojma nimam, očitno sem potrebovala neke vrste rekreacijo, ki me je napolnila z zadovoljstvom in energijo, poleg tega pa je bila to tudi oblika druženja. Po končani osnovni šoli sem začela s tekom, najprej predvsem zato, ker mi je nekaj manjkalo, potem zato, da ne bi pridobila dodatnih kilogramov. Z muko sem obula tekaške čevlje in se priklopila na mp3.. kaj mi je bilo tega treba!?

Sodobna pepelkaDanes, ko sem zrela in odrasla punca (ja, seveda?!) se gibam zato, ker mi dobro dene in mi omogoča, da se dobro počutim v svoji koži. S tekom preizkušam svoje meje, izzivam sama sebe. Lansko leto sem odtekla svojo prvo uradno 21-ko, ponos ob prihodu v cilj je bil neopisljiv :)

Pa dovolj o opevanju moje tekaške kariere. Vem, kako težko se je spravit s kavča oz. izpred zaslona računalnika, vendar ti toplo priporočam, da si najdeš nekaj s čimer boš tudi ti »zašvicala«. (savna ne šteje!) Že z majhnimi spremembami življenjskega stila boš poskrbela za boljšo formo in počutje:

  • Izberi si aktivnost, ki ti ustreza. Tek ne ustreza vsem, morda so ti je ljubši rolanje, kolesarjenje, skupinska vadba ali plavanje. Za vsakega posameznika obstaja zvrst rekreacije, ki ustreza njegovemu življenjskemu slogu.
  • Najdi si partnerja pri gibanju, na bo to mami, prijateljica ali fant, mogoče pa soseda ali pa punca s sosednjega razreda. Za začetek se je lažje motivirati v kolikor imaš nekoga, s katerim lahko vadiš. Poleg tega združiš prijetno s koristnim.
  • Vsakdan lahko storiš nekaj zase, za začetek parkiraj na drugi strani parkirišča, namesto dvigala uporabi stopnice ali pa prehodi razdaljo do naslednje avtobusne postaje.
  • Sedenje izkoristi sebi v prid. Tudi med gledanjem televizije lahko nekaj narediš sama zase, med reklamami lahko za primer narediš nekaj trebušnjakov, lahko pa z nogami oponaša kolesarske gibe ali pa treniraš počepe.
  • Za gibanje ne potrebuješ veliko časa. Vzemi si pol ure za sprehod po gozdu, tek po stezi ali kratek kolesarski izlet. Lahko pa čas razdeliš na jutranjo, opoldansko in večerno telovadbo. V vsakem delu dneva si vzemi 10 minut in naredi nekaj preprostih vaj za telo.

Tako.. boš obsedela pred računalnikom ali pa storila nekaj zase!? :) Spodaj prilagam video sklopa super začetniških vaj, sposodi si bratov/fantov skejt in začni z miganjem. Odločitev je tvoja..

@fitmotivation

@toneitup

@alexajeanfitness

@femalemotivation

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri