Do čvrstega trebuščka in ritke kar na vodni gladini

Si naveličana dolgočasnih gibov in rutine, ki jo prinašajo nekatere športne dejavnosti? Tudi jaz sem se odločila, da svoje aktivnosti poživim s popolnoma novo vadbo imenovano Body tehnika, ki aktivira mišice celotnega telesa in poskrbi za super izgled ter počutje. 

13. 8. 2015

Sama sem velika ljubiteljica teka, vendar pa kljub temu potrebujem še nekaj za dopolnitev izbrane športne aktivnosti. Prav zato sem se na pobudo prijateljice odločila, da preizkusim z Body tehniko, ker pa sem velika ljubiteljica vode in gibanja na prostem sem se odločila kar za izvajanje programa na SUP deski. Body tehnika, je program vadbe, katerega cilj je olajšati človekov vsakdan, saj se znotraj same vadbe posameznik spozna svoje telo in princip delovanja. Šteje preko 3000 različnih vaj, ki aktivirajo vse dele telesa in je po mnenju Svetovne zdravstvene organizacije ena izmed najboljših vadb za tvoje telo.

Body tehnika na SUP deski (foto:Tjaša Bevc)

Najbolj hecno je prav to, da v življenju še nisem stala na SUP deski, ravno obratno. Skoraj vsaka moja dogodivščina s kajaki, kanuji in podobnimi vodnimi napravami se je končala s "čofotanjem" v vodi. Prav zato me je vadba še dodatno pritegnila, saj je po besedah Barbare Tavčar - začetnice body tehnike v Sloveniji - vzrok za to najvrjetneje slabša stabilnost. Z izvajanjem vaj na deski pa pripomoremo k vključitvi najglobjih mišičnih slojev in s tem zagotovimo stabilnost. Pa ne le to, rezultati so hitro vidni tudi na površinskih mišicah!

Vadba je prilagojena posamezniku, cilje pa predvsem kvalitetno in hitro izboljšanje atropoloških, fizioloških, funkcionalnih in psihomotoričnih dimenzij telesa. Ker sem želela predvsem oblikovati telo, obenem pa poskrbeti še za lepšo držo, mi je po posvetu Barbara, master body instruktorica,  predpisala prav poseben program, pisan meni na kožo. 

"Plank" še nikoli ni bil tako učinkovit

Na prvi pogled izgleda vadba povsem enostavno, vendar se tekom izvajanja vaj pokuri še enkrat več kalorij kot ob izvajanju joge ali pilatesa. Barbara mi je zaupala tudi, da so bili tudi nekateri fantje po 15min začetnega treninga popolnoma izmučeni. Zato je to super priložnost tudi za pare, da naredijo nekaj dobrega zase in za svoje zdravje. 

Super vaja za trebuh:

Mali most in škarice

Ležimo na deski, s pokrčenimi nogami v širini bokov (lahko širše) in pazimo, da je v stiku z desko tudi celotna površina lopatic in ram. Veslo je pod zadnjico. Prvi vdih naredimo v statičnem položaju, nato pa z izdihom istočasno dvigamo zadnjico in ledveni del od površine ter veslo povlečemo po hrbtenici čim višje - kot da telo oblikuje mali most. S potegom vesla po hrbtu boste "pomasirale" tretirano področje, pazite le, da pri potegu navzgor ne dvignete tudi ram. Slednje morajo ostati čim nižje od ušes in v stiku s površino. Ob tem položaju boste krepile mišice nog, zadnjice ter hrbta.

Z izdihom se z vsakim vretencem posebej spuščamo nazaj na desko, pri čemer se ena noga iztegnje proti nebu (slika 2.).

V trenutku, ko se zadnjica dotakne deske, iztegnjete tudi oporno nogo v položaj tik nad tlemi, dvignjeno pa z veslom povlečete čim bolj proti nosu (slika 3). Na ta način boste mišice, ki so se v predhodnjih dveh fazah krepile, s potegom proti sebi dobro raztegnile - nasprotno pa bo ob položaju, ki je prikazan na sliki 3. krepile mišice trebuha.

Slika1Slika2Slika3

Morda iščeš aktivnost, ki bi jo lahko prakticirala tudi v hladnejših letnih časih? Preizkusi se v vadbi Gravity. Ta je super za fleksibilnost, pravilno držo in idealna za kurjenje maščob. O tem pa več prihodnjič :)

Če si želiš izvedeti še več o body tehniki na SUP deski odklikaj na: http://bodytehnika.si ali pa jih obišči v PBS športni center odličnosti (Britof pri Kranju).

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri