Za medijem ne stoji le novinar, ustvarja ga cel tim ljudi. Njihova naloga je ustvarjati zanimivo vsebino, ki jo bralci spremljate. Del te zgodbe v okviru projekta Pozor, hud job so postali tudi štirje pripravniki, ki so nas najbolj prepričali. Radovedni, ustvarjalni in elana polni ljudje so zgrabili priložnost, da dokažejo svojo vsestranskost in inovativnost.

Tri mesece so pomagali soustvarjati vsebine blagovnih znamk Cosmopolitan, Playboy, Elle, Avto magazin, Sensa, Story, Lisa, Lea, Nova in Aktivni.

Pripravniki Hud job #2:

  • novinarka: Nika Arsovski
  • spletna novinarka: Ajda Hovnik Plesej
  • fotograf: Nejc Wenzelberger
  • grafična oblikovalka: Taja Polovšak

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri