Skupno hujšanje

Za dušo in telo.

Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine

Uporabniški avatar
Mishela
Cosmopolitanka
Cosmopolitanka
Prispevkov: 1224
Na forumu od: 5. 6. 2012

Neprebrana objavaNapisal/-a Mishela » 29. Okt. 2013 20:16

mleko ni beljakovina haha :D
pa nadomestila raje kupuj v kakih fitnes prodajalnah, ne muller, dm pa te fore, ker tiste ''proteinske'' ploščice majo še vedno razmerje 2:1 / OH:B
:?
Uporabniški avatar
Picatinny
Picatinny 1. stopnje
Prispevkov: 461
Na forumu od: 19. 8. 2013

Neprebrana objavaNapisal/-a Picatinny » 29. Okt. 2013 22:24

*Abby** napisal/-a:Jezus ta jedilnik z bloga je pa totalno(!) mimo ... cel kup mleka, sladkorjev, umetnih zadev. Meni se ne zdi ne zdrav ne fin za hujšanje ... :?


če skoz fura nore treninge, itak rabi cuker oz OH in to res najboljš enostavne...sao shujšala pa na tak način ne bo.
dot
Cosmofrik
Cosmofrik
Prispevkov: 2080
Na forumu od: 27. 4. 2010

Neprebrana objavaNapisal/-a dot » 29. Okt. 2013 22:40

Če se je prej opazno obilneje in bolj nezdravo prehranjevala, ji bodo že zreducirani obroki in zamenjava živil za malo bolj zdrava prinesli spremembo :) Ne vem, s kakšne pozicije uporabnica starta, ampak sploh pri ljudeh močno obilnejše postave se že zmanjšani obroki poznajo in prinesejo hujšanje (logično, če je npr. prej človek jedel po cel zavitek piškotov po kosilu, fast food hrano, vrečko čipsa zvečer pred tv, gazirane pijače itd.) :) Gibanje pa sploh, če ga prej recimo ni bilo. Tako da vsako izboljšanje v to smer je koristno, pa še zagon za naprej ji bo dalo, ko bodo kilogrami začeli kopneti... po prvih uspehih pa lahko še dodatno izboljša prehrano in jo malo bolj 'športno' obarva oz. dela še na oblikovanju telesa :)

Se spomnim, da sem nedolgo nazaj gledala od neke Američanke Youtube kanal; je shujšala za par desetin kg in kazala svoj jedilnik na posnetku... precej podobno kot pri tej uporabnici, tudi sama sem se malo začudila, ker je bilo kar dosti OH (polnozrnati kosmiči, neki krekerji, ploščice, sadež, jogurt...), ampak če ji ustreza, super :) Saj se ne misli bildat, shujšala je pa prav opazno in 'lepo' (brez viseče kože itd.).
Uporabniški avatar
sweety87
Debatorica
Debatorica
Prispevkov: 383
Na forumu od: 26. 5. 2008
Kraj: pod svobodnim soncem

Neprebrana objavaNapisal/-a sweety87 » 30. Okt. 2013 9:31

Sadje iz pločevinke tudi ni najbolj primerno, ker tam je ogromno sladkorjev.
Kaj pa kakšna solata za večerjo? Mislim, da imaš premalo zelenjave v jedilniku. Pa naj bo hrana čimbolj raznovrstna, naj ne bo vsak teden enako na jedilniku. S tem narediš veliko za svoje telo. Pa jaz bi se odpovedala raznim mlečnim šejkom in podobnim proteinskim napitkom. Pomembno je tudi dovolj tekočine. Sploh kakšen zeliščni čaj dobro deluje na organizem.
"Life's a journey, not a destination."
Uporabniški avatar
Picatinny
Picatinny 1. stopnje
Prispevkov: 461
Na forumu od: 19. 8. 2013

Neprebrana objavaNapisal/-a Picatinny » 30. Okt. 2013 10:41

Zakaj bi se pa odpovedala proteinskim napitkom?
Uporabniški avatar
Captain
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 192
Na forumu od: 30. 11. 2012

Neprebrana objavaNapisal/-a Captain » 30. Okt. 2013 11:05

Mishela napisal/-a:mleko ni beljakovina haha :D


oh, dear :) kaj pa sir? :D



Heei :)

Evo pa sem opravila 1. dna Insanitija in fit test. Po koncu telovadb sem mislila, da bom kar umrla ... pot je kar tekel po meni .... rezultati pa so nadvse porazni, upam, da bo naslednji fit test bolši ;)
P.S.: je pa res da sem čista začetnica
(Citirano iz bloga, 1. dan)

Kar se tiče hrane in števila obrokov, so že drugi veliko povedali, meni pa je všeč predvsem to, da si zapisuješ rezultate. Za malo tolažbo: čisto vsi bi imeli 'porazne' rezultate iz prvega treninga. Pomembno je, da imaš ustvarjene matrike (čas, hitrost, št. ponovitev, telesna teža itd.), ki jih misliš meriti in jih konstantno beležiti. Čez čas, po več vadbah, pa jih lahko primerjaš med sabo - in takrat boš videla kakšen je napredek. Na začetku bo ogromen, potem pa bo počasi pojenjal, ampak nič zato; psihološko je pomembno, da se vidi napredek, saj ti le-ta daje zadovoljstvo in še več zagona! :)

Veliko uspeha še naprej! :)
Uporabniški avatar
Mishela
Cosmopolitanka
Cosmopolitanka
Prispevkov: 1224
Na forumu od: 5. 6. 2012

Neprebrana objavaNapisal/-a Mishela » 08. Sep. 2015 14:28

Captain napisal/-a:
Mishela napisal/-a:mleko ni beljakovina haha :D


oh, dear :) kaj pa sir? :D



logično
Uporabniški avatar
hayley
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 2788
Na forumu od: 31. 8. 2012

Neprebrana objavaNapisal/-a hayley » 14. Sep. 2015 8:52

jap mleko vsebuje dosti sladkorjev tako da običajno ga je treba odrezat, če si na proteinskih/z nizkim vnosom OH dietah
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.
Janka231
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 1
Na forumu od: 21. 2. 2018

Neprebrana objavaNapisal/-a Janka231 » 21. Feb. 2018 10:56

Za mene je najboljša rešitev prehrana, vadba in dodatek za podporo npr Amlan Forte :D
Vicca34
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 1
Na forumu od: 13. 4. 2018

Neprebrana objavaNapisal/-a Vicca34 » 13. Apr. 2018 11:06

Janka231 napisal/-a:Za mene je najboljša rešitev prehrana, vadba in dodatek za podporo npr Amlan Forte :D

Potrdite, super učinke !!

Vrni se na Zdravje

Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri