Jedilniki pri hujšanju

Gurmanski užitki.

Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine

Uporabniški avatar
Sunshine
Cosmo administrator
Cosmo administrator
Prispevkov: 1697
Na forumu od: 6. 7. 2004
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a Sunshine » 14. Jan. 2010 13:55

JEDILNIKI!!!!!
Uporabniški avatar
..Evelyn..
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 4759
Na forumu od: 4. 4. 2008

Neprebrana objavaNapisal/-a ..Evelyn.. » 14. Jan. 2010 19:01

:D
Sadn dan mam danes po 90dnevni..
Vsega skupi sem čez dan pojedla 3banane, 3hruške in suhe jabolčne krhlje!(na prib. vsake dve uri..) Nemorm pa se upret kislim kumarcam, k jih bom pa zdj. :D
It was forever..but it didnt last long..
lunek
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 91
Na forumu od: 30. 12. 2008

Neprebrana objavaNapisal/-a lunek » 14. Jan. 2010 22:45

- redek čokolino
-kakav
-mala čokoladica+banana
-pečeno meso (pleskavica)+zelenjava
-kefir
-tri toffifeji
sirova štručka
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 5992
Na forumu od: 9. 12. 2009

Neprebrana objavaNapisal/-a sirova štručka » 14. Jan. 2010 23:01

...
Zadnjič spremenil sirova štručka, dne 06. Dec. 2016 0:04, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
*mala*
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 8839
Na forumu od: 3. 8. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a *mala* » 14. Jan. 2010 23:07

^^ Ja, sej je bil že cajt da začneš manj jest :D
But the most exciting, challenging and significant relationship of all is the one you have with yourself. And if you can find someone to love the you you love, well, that's just fabulous.
Uporabniški avatar
[vanessa]
Cosmopolitanka
Cosmopolitanka
Prispevkov: 1427
Na forumu od: 14. 3. 2008
Kraj: In your worst nightmare near hell :)

Neprebrana objavaNapisal/-a [vanessa] » 14. Jan. 2010 23:45

sirova štručka napisal/-a:-sirova štručka, jogurt
-palačinke, kebab
-pire krompir, čufti v paradižnikovi omaki
-pica
-jabolko, sendvič
-čokolada Slika


Kaj hočeš že točno dosežt s tem? :roll: Če ti tema ni všeč, ne odpiraj je, simple as that. Je*at u glavo pa lahko greš kam drugam. :wink:

Konc OT

Z: skuta, smarties jogurt
M: banana
K: tiramisu s tvojih 5 minut, solata
V: goveja juha, solata
Everything is okay in the end.. If it's not okay then it's not the end.
Uporabniški avatar
jullia_
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 5285
Na forumu od: 29. 6. 2007

Neprebrana objavaNapisal/-a jullia_ » 15. Jan. 2010 0:04

Z: žemljica s pršutom, kava z mlekom in metin čaj
K: makaroni s sirom in piškoti za desert (trije)
M: naribano jabolko s cimetom in par čokoladnih bonbonov, ki so se mi nesramno postavili na pot od kuhinje do sobe
V : mehko kuhano jajce in kruh
polnočni prigrizek: yogsi jogurt


Preden me kdo napade, to dejansko je moj shujševalni jedilnik.
bella**
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 33
Na forumu od: 5. 1. 2006
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a bella** » 15. Jan. 2010 8:58

Z: 1 pomaranče, 1 kaki, 1 kivi, kava
M: košček sira
K: solata iz bučk, malancan, šampinjonov, piščanca
V: 0,5 l jogurta
Uporabniški avatar
..Evelyn..
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 4759
Na forumu od: 4. 4. 2008

Neprebrana objavaNapisal/-a ..Evelyn.. » 16. Jan. 2010 1:01

zajtrk: dve pomaranči
kosilo: piščančja prsa s šampinjoni pečena
večerja: piščančje meso, mala solatka, juha

Piščaanc :roll: :D
It was forever..but it didnt last long..
lunek
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 91
Na forumu od: 30. 12. 2008

Neprebrana objavaNapisal/-a lunek » 20. Jan. 2010 22:34

-2 dcl kefirja+banana
-košček kruha+rezina sira+pršut
-1 dcl smoothija
-solata+1/2 pečenice+kos kruha
-kakav
Baby*
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 233
Na forumu od: 13. 10. 2009

Neprebrana objavaNapisal/-a Baby* » 21. Jan. 2010 11:49

sirova štručka napisal/-a:No bom pa sam tule napisala.

Če hujšaš, ne morš ti hujšat z neko bizarno dieto- like danes imam sadni dan itd..
Treba je spremenit način življenja. Predvsem zmanjšat obroke, jest zdravo, o zdravi prehrani je tak povsod dost napisanga, priporoča se 5 obrokov čez dan, bistvo je pa tudi v tem, da kar poješ, tudi pokuriš.
Mislim, kva ti bo 90 dnevna dieta, če boš po teh 3 mescih spet šel nazaj na stare tire, al misliš bit celo življenje na dieti.
Mal je treba u glavi pošlihtat, pa ne it jest zgolj zato, ker ti hrana nudi neko zadovoljstvo.

Tolk z moje strani, pa prijetno hujšanje vam želim :D



Js bi sam tule rada neki pripomnila na mojem primeru. Js sm mela 90 dnevno ločevalno dieto s katero sem zgubila 15 kg, potem sem še 3 mesce ločevala stvari sam ne po dnevih. sedaj sem po 5 letih dobila nazaj 3-4kg. Tak da ločevalna dieta dejansko pomaga usaj men je se je pa treba strogo držat tistig 90dni. Tko da vidiš na mojem primeru da ni tko bv.:)
Uporabniški avatar
Sunshine
Cosmo administrator
Cosmo administrator
Prispevkov: 1697
Na forumu od: 6. 7. 2004
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a Sunshine » 21. Jan. 2010 11:53

Tema je namenjena jedilnikom. Za vse ostale komentarje o hujšanju pa pišite v druge teme, npr. Skupno hujšanje, 90-dnevna ločevalna dieta
matejka**
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 176
Na forumu od: 20. 4. 2008
Kraj: MB

Neprebrana objavaNapisal/-a matejka** » 21. Jan. 2010 19:40

sirova štručka napisal/-a:No bom pa sam tule napisala.

Če hujšaš, ne morš ti hujšat z neko bizarno dieto- like danes imam sadni dan itd..
Treba je spremenit način življenja. Predvsem zmanjšat obroke, jest zdravo, o zdravi prehrani je tak povsod dost napisanga, priporoča se 5 obrokov čez dan, bistvo je pa tudi v tem, da kar poješ, tudi pokuriš.
Mislim, kva ti bo 90 dnevna dieta, če boš po teh 3 mescih spet šel nazaj na stare tire, al misliš bit celo življenje na dieti.
Mal je treba u glavi pošlihtat, pa ne it jest zgolj zato, ker ti hrana nudi neko zadovoljstvo.

Tolk z moje strani, pa prijetno hujšanje vam želim :D


OT: to je blo več al manj že 100x napisano za 5 obrokov na dan in da treba telovadit, pa še vedno nektere ne dojamejo. briga te. delaj zase kar paše, druge naj delajo pa kar njim paše. Te ne kritiziram, sama si isto mislim o takih fkljah ki mislijo da bojo sam z dijetami prišle do nvm kake postave - ne da bi za njo kaj nardile, recimo telovadle in polek zašvicale (bog ne daj) ter obdržale postavo tudi po hujšanju. Ampak vsak naj dela kaj njemu paše, in če jim paše stradat kr naj. BTK.

moj jedilnik hujšanja oz zdravega prehranjevanja:
Z: kosmiči z mlekom
M: jabolki
K: riž, piščanec, solata, vodaaaaaaa (včasih rizota z morskimi sadezi, tuna z testeninami...)
M: neko sadje
V: piščančja prsa klobasa, črn kruh, 2dl mleka (po možnosti 2 kosa kruha) al pa skuta z banano...


in vrjemite, sem shujšala z takimi stvarmi. 10kg.
katja_t_1980
Debatorica
Debatorica
Prispevkov: 344
Na forumu od: 16. 12. 2009

Neprebrana objavaNapisal/-a katja_t_1980 » 21. Jan. 2010 20:51

Tole so predlogi za jedilnik do 1600 kcal. Ženska naj bi zaužila od 1700 do 2200 kcal na dan, odvisno od napornosti dela, telesne konstitucije in ukvarjanja s športom. Se pravi, če poleg napisane hrane in pijače zaužijemo samo še vodo in nesladkane čaje in pridno po 1h na dan hodimo na pohode, kolesarimo, tečemo,... se bo shujšalo. :) Samo se ne bo poznalo v treh dneh, ampak v treh in več mesecih.

Za zajtrk (do 400 kcal):
1. zmečkana banana, 3 žlice jogurta/2 žlici skute, nekaj rozin, nekaj oreškov
2. 2 dl smoothieja iz različnega sadja (npr. banane, pomaranče, borovnic, ananasa,...), 5 žlic polnozrnatih mueslijev brez dodanega sladkorja
3. tanek kos polnozrnatega kruha, malo masla, žlička medu, 1,5 dl žitne kave z 2 žlicama mleka, mandarina
4. tanek kos polnozrnatega kruha, 2 rezini sira, 1 trdo kuhano jajce, 1 dl sveže stisnjenega pomarančnega soka
5. skodelica mlečnega riža (z žličko medu in začimbami, npr. kardamomom/cimetom/ingverjem)
6. 1 palačinka z namazom iz žlice limoninega soka/žlice skute+nekaj rozin, napitek iz 1 dl svežega pomarančnega soka in 1 dl vode

Za malico (1 ali 2 na dan, odvisno, koliko kalorij lahko zaužijemo; vsaka ima po cca. 100 kcal):
1. sadna solata iz 1 jabolka, 1 pomaranče, 1 kivija
2. skodelica jabolčnega kompota
3. 1 navadni jogurt, pol banane, zmešaš
4. pol lončka bučnih semen
5. pol lončka rozin
6. 1 lonček grozdnih jagod
7. ploščica iz žit/suhega sadja brez dod. sladkorja (poglej kcal, piše na ovitku)
8. napitek iz 1 dl mleka in 1 dl svežega pomarančnega soka

Za kosilo ali službeno malico, lahko pripravimo doma in vzamemo v posodi s seboj (do 500 kcal):
1. sendvič iz: kosa polnozrnatega kuha, mlečnega namaza, solatnega lista, narazanega trdo kuhanega jajca, narezanega majhnega paradižnika, sol
2. solatni krožnik (npr. iz zelene solate, paradižnika, paprike, kumare, kuhanega fižola, ribanega sira, bučnih semen, sončničnih semen,...) s 4 žlicami jogurtovega preliva (jogurt, kis, zelišča, sol)
3. burger iz: polnozrnate bombice, sirovega namaza, sojinega polpeta (pečen v pečici, na pek papirju, brez olja), malo narezane paprike
4. sendvič iz: polnozrnatega kruha, malo masla, na tanke rezine narezane redkvice, soli, zraven pa navadni jogurt
5. 1 kos (t.j. ena osmina velike) zelenjavne pizze, 1 kos sadja (npr. pomaranče, jabolka)
6. sendvič iz: kosa polnozrnatega kruha, 2 rezin sira, nekaj rezin rdeče paprike + 1 kos sadja (npr. banana, grozdje)/1 polnozrnata ploščica
7. 1 kos na žaru pečenega začinjenega seitana (=pšeničnega mesa) + skodelica krompirjeve solate (s soljo, kisom, žličko olja)

Večerja (do 500 kcal):
1. 2 skodelici gratinirane zelenjave (npr. krompir, brokoli, korenje, por, bučke,..., ki jih začinimo, zdušimo na teflonki, posujemo z naribanim sirom, pokrijemo s pokrovko in na hitro zapečemo)
2. 2 skodelici polnozrnatih testenin z omako (iz pasiranega paradižnika, žlice olivnega olja, malo graha, začinimo z baziliko, soljo, mleto čebulo), skodelica zelene solate
3. polovico zavitka bio tofuja na žaru z začimbami, 1 večji kuhan krompir, skodelica zeljnate solate
4. pražen riž (s kalčki, polovico korenja, 1 umešanim jajcem, žlico sojine omake, žlico olja)
5. 2 sojina medaljona z začimbami na žaru, pest na pari kuhane začinjene mešane zelenjave, 1 kepica sladoleda
6. 2 skodelici 'rižote' iz riža/kuhanega ječmena/kuhane ajdove kaše in mešane zelenjave (npr. graha, korenja, kuhanega fižola, kuhane soje, pora, paprike,...), skodelica zelene solate
7. 5 začinjenih rezin bučk/jajčevcev, pečenih na peki papirju v pečici, 1 pečen in narezan krompir (tudi v pečici), skodelica mešane solate s soljo, kisom in z žlico olivnega olja
8. 1 skodelica enoločnice iz leče/fižola (leča/fižol, korenje, krompir, začimbe), majhen kos polnozrnatega kruha, lonček navadnega jogurta s tremi sesekljanimi suhimi figami
Zadnjič spremenil katja_t_1980, dne 27. Jan. 2010 23:04, skupaj popravljeno 1 krat.
*tinkabinka*
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 13
Na forumu od: 26. 1. 2010
Kraj: ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a *tinkabinka* » 26. Jan. 2010 10:07

zelo nezdravo, ampak pomaga, še posebej, če ste naenkrat dobile kilograme

Z: limonada, bela kava, 2 jabolki, aktivia
K: 2 jabolki, aktivia
V: 2 deci ananasovega soka

to ponavljamo 2-3 dni
nato dodamo zajtrk-kosmiči, grisolino, medolino..

precej hard dieta
zraven treba telovadit cca 20 min orbitreka, če nimamo drugih obveznosti, drugače 0.

S tem sem izgubila 10 kg v enem mesecu

poudarjam, ZELO NEZDRAVO, kg sicer nisem nikoli pridobila, kljub nadaljnemu normalnemu prehranjevanju z vsemi grehi kot so čokoladice, bonboni..

Je kot nekakšen post v bistvu

Pa srečno vsem, ki si želijo shujšati, predlagam, da si vsaka sestavi svoj menu, ki ji najbolj ustreza :flower:
Here is my secret. It is very simple: It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.

Vrni se na Kuhinja

Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri