Klepetalnica

Pomoč iz čustvenih stisk.

Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine

Uporabniški avatar
hayley
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3690
Na forumu od: 31. 8. 2012

Neprebrana objavaNapisal/-a hayley » 04. Dec. 2019 21:32

Hm.. ma ja je zdej kar razlika za moje pojme al gledaš glede hujšanja/ fitnesa/ pridobivanja teže za ženske ali moške.

Meni kar se iz estetskega vidika tiče, mi za ženske ni toliko bed tudi, če je manj mišične mase (če se je nekaj izgubi recimo med hujšanjem, samo zato se pa je beljakovine..), je precej bolj odvisno od same konstitucije, oblike telesa, mi je pa po drugi strani hkrati lepo tudi bolj fitnes postava..

To glede tistega, da bi mogel za vse obroke jesti bolj zelenjavo je lahko govoriti nekomu suhemu, samo je treba razumet, da po navadi, če imaš višek kg, ti ne gre za jest solate, ampak ful bolj močne ali sladke stvari.. to je bolj teorija, da si misliš, da je enostavno, da boš samo solato/ zelenjavo jedel.. vsaj dokler nisi navajen, ni enostavno..
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.
slovenc79
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3818
Na forumu od: 22. 7. 2011
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a slovenc79 » 04. Dec. 2019 22:41

pridobivanje mišične mase je znanost zase. tam je bistveno da zaužiješ dovolj kalorij v beljakovinah (poleg osnovne zdrave hrane), in seveda redno delat na mišicah, da se to koristno porabi. proteinski šejki so nek tak tipičen dodatek (čeprav imaš dejansko folk, ki misli da bo nabildan samo s pitjem tega, pa celo ljudi ki mislijo da bojo s tem shujšali).

kar se tiče mišične mase, jo nekaj dobiš že med običajnim rednim gibanjem, in to je za osnovno zdravje (in postavo) čist dovolj. kdor se pa rad kej izoblikuje, pa še kakšne vaje za mišice dela :)

oh, imaš tudi suhe ljudi ki zelo malo zelenjave pojejo :D ampak veliko s telovadbo tudi pokurijo. ali pa vztrajajo pri lakoti in nimajo mišične mase. ali pa niso suhi. to, da je človek suh še nikakor ne pomeni, da je zdrav. jaz sem bil tipičen primer tega, bil sem suh, zelenjave jedel skoraj nič.
je pa itak bistvena samodisciplina in motivacija.. in pomembno je tudi poudarit, da neke začasne diete tudi niso ravno dobre. raznovrsten jedilnik je čisto ok, ni potrebe da bi zdaj samo zelenjavo jedel. velik boljše je naredit trajne majhne spremembe in se nanje navajaš. si omejiš sladke stvari. ali črtaš nekaj najbolj nezdravih rednih obrokov in jih zamenjaš z zdravimi (itak si kdja pa kdaj tudi privoščiš, ampak samo občasno - obstaja še izraz za to, "cheat meal").

jaz sem svoje čase pil izključno sladke sokove. vode sploh nisem mogel piti, kar gnusila se mi je. ko sem začel telovadit, sem si postopoma začel redčit sokove z vodo, vztrajal, pa se počasi navadil. zdaj pijem vodo in limonado, občasno tudi kej sladkega ampak redko.

če si čez noč jedilnik drastično spreminjaš, je zelo težko zdržat. tako um kot telo se mora počasi prilagodit na spremembe. začneš počasi, potem pa stopnjuješ. ni potrebe po nekem mučenju :)
je pa problem ker ljudje hočejo imeti popolno postavo čez en teden, in pač mislijo bolj kot se matram, hitreje bo.. ne ne. hujšanje ni neko obdobje odrekanja in mučenja, ampak prilagajanje na nov, bolj zdrav način življenja. pa sploh ni nujno, da je hujšanje ali da moraš biti debel/suh, da imaš željo po spremembi na bolj zdravo. v bistvu je žalostno, da se večina ljudi za to odloča samo zaradi postave in lepotnih standardov..
meni osebno je vsaka ženska lepa, če lepo skrbi za svoje telo. sicer imam svoje preference kar se tiče detajlov, ampak mi to ni tako pomembno.
hej norci :)
Uporabniški avatar
hayley
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3690
Na forumu od: 31. 8. 2012

Neprebrana objavaNapisal/-a hayley » 04. Dec. 2019 23:05

Haha kašne preference glede detajlov? To deluje da bi blo kar smešno slišat..


Ma ja ti imaš čist neke druge probleme/ fore. Sej zato ne moreš isto pisat za moške in ženske. Ja za moške za povečat mišično maso, je treba prvo kot prvo na splošno povečat vnos kalorij in drugo pa povečat vnos/ procent beljakovin in pol še uteži/ fitnes, nekaj v tem smislu..
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.
slovenc79
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3818
Na forumu od: 22. 7. 2011
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a slovenc79 » 04. Dec. 2019 23:17

preference pač :) kakšne oblike teles so mi bolj všeč kot druge. ampak point je v tem, da mi to ni pomembno. zakaj se tok fokusiraš na najbolj nepomembno malenkost v celem postu? xD

kakšne druge fore?? pišem izključno o hujšanju. samo omenil sem, v čem se hujšanje razlikuje od pridobivanje mase in na kratko opisal.. si sploh prebrala?
tako moški kot ženske ene hujšajo, druge pridobivajo maso. razlike ni nobene. od posameznika je odvisno, ali ma cilj izgubit ali pridobit na masi, spol nima absolutno nobene veze.
hej norci :)
Uporabniški avatar
hayley
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3690
Na forumu od: 31. 8. 2012

Neprebrana objavaNapisal/-a hayley » 06. Dec. 2019 10:30

Slika

Evo, tale piramidica je on point za moje pojme glede hujšanja, se strinjam s tem.

Am.. ne dobim slike ravno prave velikosti, tako da tukaj je videt, kaj piše pri vsaki kategoriji klik )
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.
slovenc79
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3818
Na forumu od: 22. 7. 2011
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a slovenc79 » 06. Dec. 2019 14:05

v osnovi se strinjam s tem kar je napisano, ampak problem je tukaj vedet, kaj se tukaj smatra pod weight lifting in kaj pod cardio.

je pa pomemben en detajl https://www.file.si/public/view/full/11323

sam preden se razpišem, bi rad vedel, če te moje mnenje o tem sploh zanima?

drugače pa, če zate deluje, je to super :) edino kar se tiče lakote, predlagam alternativo.
hej norci :)
Uporabniški avatar
hayley
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3690
Na forumu od: 31. 8. 2012

Neprebrana objavaNapisal/-a hayley » 06. Dec. 2019 14:23

Kardio in weight lifting je zame to kar je za vse ostale, lahko vpišeš v google ali kako wikipedijo.

Kardio (aerobna vadba) je recimo tek, kolesarjenje - po ravnem.. dlje trajajoča vadba, si zadihan, te ne specifično bolijo mišice.

(Anaerobna vadba) Weight lifting je fitnes, dvigovanje uteži, to po čemer imaš muskl fiber, lahko tudi specifična telovadba doma, ki je orientirana na mišice, ni čisto weight lifting, ma pač nekaj, da deluje na mišice, da čutiš bolečino po par minutah ali takoj in imaš musklfiber. Bistvo je, da se ti po taki vadbi pospeši metabolizem in se kurijo kalorije tudi, ko ne telovadiš več..

Slika

http://stylesstar.com/wp-content/upload ... ss-_13.jpg (cela slika)
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.
slovenc79
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3818
Na forumu od: 22. 7. 2011
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a slovenc79 » 06. Dec. 2019 15:13

bistven je namen vadbe.

kardio vadba je namenjena vadbi srčnožilnega sistema (od tukaj tudi ime - cardiovascular exercise). kardio je lahko nizke intenzivnosti (hoja), ali pa visoke (hiter tek, hoja v hrib), ali pa kombinacija obeh, in pri tem maš tako aerobno kot anaerobno vadbo.

vaje z utežmi pa krepitvi mišic (pri teh vajah ne delaš celega telesa, ampak samo določeno skupino mišic). pomembnost uživanja dovolj beljakovin je namenjena izključno mišicam - mišica se med intenzivno vadbo poškoduje in med počitkom regenerira (za kar rabi beljakovine) in je posledično močnejša in masivna (če pa ni dovolj hranil, pa se slabo regenerira). to z maščobo popolnoma nima nobene veze, razen tega, da če ti poješ ogromno proteinov, mišic pa ne treniraš, gre vse to v maščobo.

je pa pogoj, da imaš ti za anerobno vadbo (in na splošno dobro zdravje), in na sploh da ti vsi procesi v telesu normalno delujejo, dober srčnožilni sistem. ker če tega ni, in delaš izključno anaerobne vaje, s tem močno obremeniš srce. ful riskantno je to pri bodilbuilderjih, ki zanemarjajo kardio in delajo izključno na masi, zraven pa si šopajo še kakšne energijske dodatke. ogromno bilderjev je že umrlo pri mladih letih zaradi odpovedi srca iz teh razlogov.
hej norci :)
Uporabniški avatar
hayley
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3690
Na forumu od: 31. 8. 2012

Neprebrana objavaNapisal/-a hayley » 06. Dec. 2019 15:27

Samo tako, sem studirala (tudi)biokemijo in vem kako delujejo te stvari glede porabe energije, regeneracije in podobno, samo nocem tezit s prevec strokovnimi stvarmi, ker itak za neko splosno prakticno razumevanje, uporabo niti ni potrebe..

Kar se tice aerobne vadbe, za moje pojme pri hujsanju niti ni potrebna, dovolj je ze ce prehodis nekaj pes v dnevu, sprehod, kaksna joga, kaj takega za sprostitev.. vsaj pri meni je bilo tako.
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain.
slovenc79
Cosmopsiho
Cosmopsiho
Prispevkov: 3818
Na forumu od: 22. 7. 2011
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a slovenc79 » 06. Dec. 2019 15:52

itak je več ali manj vseeno, karkoli delaš od tega ima pozitivne učinke tako ali drugače, če vsaj približno razumeš osnove in jih upoštevaš z neko zdravo pametjo.
bistveno je samo to, zaradi česar sem začel sploh pisat - ko si lačen, je treba jesti :) zakaj tako mislim in kako si pri tem pomagat, pa sem že napisal, upam da ti bo kaj od tega koristilo :)
hej norci :)

Vrni se na Čustva

Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri