Najboljša živila proti celulitu

Tudi tebe pred poletjem vse bolj skrbi celulit? Preveri, kaj jesti, in kaj nikakor ne, če bi rada zmanjšala videz pomarančne kože. 

Najboljša živila proti celulitu (foto: Shutterstock) Shutterstock
30. 6. 2016

Celulit je nadloga večine žensk in bolj kot se bliža poletje, večkrat se spomnimo nanj, kajne? Pobrskali smo, katera živila celuit zmanjšujejo in katera so glavni krivci za to, da se celulit vse bolj kopiči in nam dela lepotne preglavice.

Najboljša živila proti celulitu

Nekatere vrste sadja - Sadje, ki vsebuje veliko V vitamina, je idealno za prepoletne dneve, saj vzdržuje raven kožnega kolagena in poskrbi za bolj napeto kožo. Največ vitamina C vsebujejo citrusi, jagodičevje in jabolka.

Oreščki - Ljudje, ki redno jedo zmerne količine oreškov, imajo manj maščobnega tkiva, kažejo raziskave. Oreščki namreč telo oskrbijo z zdravimi maščobami, ki poskrbijo, da je naša koža videti fantastično, hkrati pa tudi preprečujejo napade volčje lakote. 

Zelenjava - Zelenjava ima veliko manj sladkorja kot sadje, vsebuje veliko vlaknin in oskrbuje telo s pomembnimi vitamini in minerali, ki skrbijo za lep videz kože. Še posebej priporočljiva je proti celuitu zelena zelenjava. 

Ribe - Ribe, kot so losos, sardine in školjke vsebujejo veliko koristnih omega 3 maščobnih kislin, ki omilijo rast estrogena v krvi. 

Živila, ki povzročajo celulit

Velike količine mlečnih izdekov - Ti namreč vsebujejo veliko estrogena in povzroča videz pomarančne kože, poleg tega mlečne produkte telo težko presnavlja.

Sladkor - Rafiniranemu sladkorju bi se morali že iz zdravstvenih razlogov izogniti v velikem loku, saj je pravi strup za telo. Hitro dviguje krvni sladkor in povzroča, da začne telo skladiščiti maščobe.

Živila s transmaščobnimi kislinami - Te slabe maščobe se nemudoma skladiščijo v teleseu, poleg tega povzročajo številna težka obolenja. Najboljši način, da se izognemo transmaščobam, so doma pripravljena živila. Transmaščobe so sicer označene na izdelkih.

Pšenični izdelki - Rada zaviješ v pekarne? Poskušaj zmanjšati te obiske, saj izdelki iz bele moke delujejo v telesu skoraj enako kot sladkor. Tudi v t.i. polnozrnatih izdelkih v pekarnah in trgovinah je ponavadi le malo polnozrnate ali temne moke. Kruh raje peci sama iz kakovostnih polnozrnatih in temnih mok, poskusi pa ga tudi čim večkrat zamenjati z rižem ali polento.

Sadni smoothieji - Si presenečena? Sadni smoothieji vsebujejo velike količine sladkorja, ki jih povrhu vsega zaužijemo zelo na hitro, zaradi česar povzročimo telesu pravi inzulinski šok. Smoothieje pripravljaj vsaj iz polovice zelenjave, vedno pa jih je počasi in z žlico, da ne izpustiš pomembnih procesov prebave v telesu. 

Predvsem pa kupuj sestavine, ne končnih izdelkov, zelo redko posegaj po nezdravih prigrizkih in ne nasedaj nizkokaloričnim izdelkom, ki vsebujejo zaradi dobrega okusa več sladkorja. 

Preveri še, kateri preprosti ukrepi te bodo odvadili sladkarij.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri