Prenovljeni Renault Kadjar: še bolj privlačen in udoben

Renault Kadjar je eden od referenčnih modelov v segmentu kompaktnih športnih terencev (SUV). Od leta 2015 so po svetu prodali več kot 450.000 primerkov, širok krog kupcev pa je pritegnil s svojimi fluidnimi potezami, dinamičnimi odlikami in udobnostjo. Poleg tega Kadjar izkorišča strokovno znanje Renaultovega partnerja Nissana na področju pogona na vsa štiri kolesa in zmožnosti vožnje po slabšem terenu.

Prenovljeni Renault Kadjar: še bolj privlačen in udoben (foto: Promocijski material)
Promocijski material

Prenovljeni Kadjar, ki je bil predstavljen na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu, je napredoval na vseh področjih. Dobil je nove bencinske in dizelske motorje, ki so zmogljivejši in varčnejši in zagotavljajo še več užitka v vožnji.

Ob spoštovanju tradicionalnih pravil oblikovanja športnih terencev je Kadjar dobil bolj dinamičen in moderen videz, s tem pa postal še privlačnejši in bolj statusen.

Prenovljeni Kadjar ima še večji poudarek na udobju, kakovosti in ergonomičnosti. Notranjost je bila nadgrajena tako, da zagotavlja še bolj uživaško vsakodnevno vozniško izkušnjo.

Renault Kadjar

Še bolj privlačen, bolj razkošen in odločen videz

Raziskave med kupci so potrdile, da je zunanji videz glavni razlog za izbiro Renaulta Kadjar. Linije prenovljenega Kadjarja so zato še bolj elegantne, tekoče in prečiščene.

Spredaj se prenovljeni Kadjar ponaša z značilnim Renaultovim svetlobnim podpisom v obliki črke C. Še bolj ga zdaj poudarja s smernikoma iz svetilnih diod, ki sta integrirana v dnevne luči.

Tudi prednji meglenki imata sedaj tehnologijo LED “Pure Vision”. Posledično luči porabijo le eno šestino energije svetil s halogenskimi žarnicami. Novi prednji meglenki sta pravokotni in poudarjata “pojdi kamorkoli” slog Kadjarja.

Tudi smernika zadaj sta dobila tehnologijo LED. Prav tako luč za vzvratno vožnjo in meglenka, ki sta zdaj ožji in v prid bolj elegantnemu videzu vgrajeni v odbijač.

Oblikovalci so predelali sprednji in zadnji del Kadjarja in še povečali njegovo privlačnost. Maska je širša in ima drugačne kromaste vsadke. Odbijača sta bolj elegantna zaradi večjih lakiranih površin v barvi karoserije.

Renault Kadjar

Več kakovosti in modernosti za potnike

Že od samega začetka je bilo udobje voznika in potnikov v Kadjarju na prvem mestu.

Na osrednjem delu armaturne plošče je nov kapacitivni zaslon na dotik za multimedijsko napravo R-LINK 2. Ta zaslon, ki po diagonali meri 7 palcev, ima izboljšano osvetljenost in občutljivost. Njegova površina je poravnana z ohišjem in tako armaturni plošči zagotavlja bolj eleganten videz.

Nova nadzorna plošča z gumbi za upravljanje samodejne klimatske naprave ima moderno in ergonomično obliko s prikazovalniki temperature in nastavitev zračenja, ki so nameščeni na sredini treh okroglih vrtljivih gumbov. Jasno in intuitivno.

Obrobe zračnikov, ročice vrat in osrednjo konzolo krasijo satinirano kromasti dodatki. Na vratih so novi gumbi za upravljanje električno pomičnih stekel in zunanjih ogledal, ki so osvetljeni za prijetnejšo nočno uporabnost.

Renault Kadjar

Oprema, ki poenostavlja življenje

Osrednja konzola ima odslej dve večji, nastavljivi in zato bolj priročni držali za pijačo. Polica pred ročico menjalnika je zdaj osvetljena.

Prenovljeni Kadjar ima povezljivo multimedijsko napravo R-LINK 2 s funkcijo zrcaljenja pametnega telefona, ki je združljiva s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay. Voznik lahko z njo izbere prikaz svojih najljubših aplikacij, ki so združljive z vožnjo, na zaslonu avtomobila, kar je bolj varno in ergonomično.

Serijsko ali za doplačilo ima okrog deset pomagal za vožnjo, med njimi sistem prostoročnega parkiranja Easy Park Assist, sistem samodejnega zaviranja v sili (AEBS), sistem LDW – opozorilnik nenamerne menjave voznega, sistem za nadzor mrtvega kota itn. Ta nabor je obogaten s funkcijo opozorilnika prekoračitve hitrosti, ki odslej omejitev hitrosti, ki jo sporoča sistem GPS, usklajuje z omejitvami na prometnih znakih, ki jih zaznava kamera na prednjem delu avtomobila. Voznik vedno ve, katere hitrosti ne sme preseči.

Predala na prednjih vratih sta zdaj dovolj velika, da lahko vanju spravimo 1,5 litra veliki plastenki. Potniki zadaj imajo na voljo dve vtičnici USB za polnjenje telefonov, tabličnih računalnikov, igralnih konzol ipd. Za konec: lučki pod vzvratnima ogledaloma ob odprtju osvetlita območje pred pragom za bolj brezskrbno vstopanje in izstopanje.

Kadjar ima enega največjih prtljažnikov v segmentu, in sicer kar 527 litrov. Zadnja klop je deljiva v razmerju 2/3-1/3 in jo je enostavno zložiti z uporabo ročic “Easy Break”, ki sta na vsaki stranici prtljažnika. Naslon sovoznikovega sedeža se preklopi naprej, kar omogoči prevažanje do 2,5 metra dolgih predmetov.

Renault Kadjar