Zenovska dieta

Osnovni zenovski princip življenja zadeva tudi preudarno prehranjevanje namesto asketskega postenja ter sproščeno gibanje namesto izčrpavanja pri športu.

Zenovska dieta (foto: shutterstock) shutterstock
7. 9. 2013

Prav zato tudi prehranjevanje po takšnem principu v resnici ni nikakršna dieta, temveč gre za poseben način prehranjevanja in načina življenja s ciljem dobrega počutja.

Zenovski princip se zato ogreva za prehrano, ki nam že v osnovi dobro dene.

To so:

  • Polnozrnate testenine in riž

Naj bodo osnova vsakega obroka. Njihovi kompleksni ogljikovi hidrati nas dobro nasitijo, preprečujejo napade volčje lakote in pozitivno vplivajo na raven serotonina v možganih.

Rezultat: dobra volja.

  • Miso juha

Sestavljajo jo ribja osnova, pasta sojinih zrn (miso), tofu, zelene morske alge in mlada čebula. Na Japonskem jo uživajo že kar za zajtrk.

Razultat: Ne obremeni telesa, poskrbi pa za toploto in dovolj energije za začetek dneva.

  • Stročnice in domače sadje

Vsebovan kalij koristi srcu, živcem in mišicam. Zaradi sadne sladkobe so zdrava alternativa za prigrizek – namesto čokolade, piškotov in podobnega.

  • Zeleni čaj in sveži zeliščni čaj

Poleg vode se prištevata k tekočinam, ki poskrbijo za naše ravnovesje. Manj primerni zaradi svoje kisline so črni čaj, kava in sokovi.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri