Z gledaliških odrov: Mala čarovnica

Zgodba Male čarovnice tudi pri nas priljubljenega avtorja Otfrieda Preußlerja je zgodba, ki mlade gledalce poziva, da se sami opredelijo do dobrega in zla, ob tem pa jim ponuja tudi precej humorja in komičnih situacij.

17. 11. 2011

Prav zaradi nasprotujočih si značajev, ki nastopajo v njej, zgodba govori tudi o tem, da moramo pomagati drugim in se vsakič potruditi, da zmaga dobro.

Avtor priredbe je Andrej Rozman Roza. Za dramatizacijo je izbral prizore, ki so se mu zdeli gledališko najbolj ustrezni, saj je zgodba Otfrieda Preußlerja (prevod Katja Ogrin) polna magičnih prizorov, ki bi zahtevali visoko raven tehničnih pripomočkov.

V tekst je umestil tudi songe in uroke, s katerimi, pravi, se je precej zabaval.

Režiser predstave je Diego de Brea. Pravi, da je dobra otroška predstava tista, v kateri uživajo vse generacije, čeprav so se ukvarjali tudi z vprašanjem, katere starosti naj bo ciljno občinstvo. Čisto notranjo otroškost - ne glede na starost in družbeno okolje - pa je označil kot predpogoj za gledališko doživetje.

Predstava Mala čarovnica je skratka za vse, ne nazadnje govori o univerzalnem vprašanju, kako ‘dobro premaga zlo’. Preußlerju so bile navdih številne pravljice in Mala čarovnica je nekakšen njihov kolaž.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri