Tri napake joga začetnikov

Jogijsko raztegovanje in drže (asane) oblikujejo močne mišice, spodbujajo prožnost telesa in izboljšajo dober občutek v lastnem telesu. Joga je čudovita rekreativna dejavnost, za nameček pa je tudi zdravilna.

3. 8. 2014

S pomočjo specifičnih vaj odpravljamo napetosti in bolečine zaradi napačne drže v hrbtu, glavi in vratu. Joga pa zmore še veliko več. Umirja krvni tlak in živce, pospeši presnovo, odpravlja negativne posledice stresa in krepi imunsko odpornost telesa. Znanstveno je tudi že dokazano, da ima joga blažilni učinek na bolečine, edini predpogoj pa je ta, da jo izvajamo pravilno in z veseljem.

Tri napake, ki jih delajo začetniki!

  • Prav napaka: opazovanje drugih

Pri jogi gre le zate, zato se ne oziraj k drugim. Zavedati se moraš lastnega telesa in njegovih sposobnosti ter ga ne smeš preobremeniti. Dober učitelj joge bo to med uro večkrat ponovil in te spomnil, da prisluhneš svojemu telesu. Pri nobenem položaju ne smeš čutiti bolečin!

  • Druga napaka: napačna ambicioznost

Ne imej previsokih pričakovanj in ne misli, da boš takoj obvladala vse položaje. Prav nasprotno! Zavedaj se, da boš s pravilnim notranjim in zunanjim izvajanjem vaj največje učinke dosegla z najbolj enostavnimi položaji. Vsako vajo izvedi počasi in zavestno. Ne hiti!

  • Tretja napaka: preskakovanje zaključnega sproščanja

Nekaterim ljudem se zdi smešno poležavanje po zaključku vadbe in izgovarjanje manter. Vendar ima tudi to svoj smisel, saj s tem okrepiš naučeno in spodbudiš samozdravilne sposobnosti telesa.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri