Jogijske vaje za oči

Oči igrajo pomembno vlogo pri dojemanju sveta in so na duhovni ravni pogosto označene kot zrcalo ali okno v svet duše.

21. 2. 2010

Ob izvajanju jogijskih vaj za oči bo tvoj pogled spet bolj jasen ter čist, oči in področje okoli njih pa sproščeno, pomlajeno ter osveženo.

Utrujene oči, utrujeni možgani

Z vajami boš ohranila očesne mišice močne ter preprečila težave, ki se pojavijo zaradi staranja. Nenehno gledanje v zaslon televizije ali računalnika ter gledanje v eno smer slabi očesne mišice in kvari vid. Napetost v očeh in okoli njih ima negativen učinek tudi na možgane, saj vid oziroma gledanje zaposli kar 40 odstotkov možganov, s tem pa se utrudi celo telo in nam povzroča stres.

Živahne oči, živahni duh

Znano je, da ljudje z znaki depresije nehajo uporabljati očesne mišice in sčasoma osredotočijo pogled v eno smer. S povečanjem aktivnosti očesnih mišic se lahko povrne splošna življenjska energija in preproste očesne vaje lahko pripomorejo k ozdravitvi lažjih nekliničnih depresij.

Izvajanje očesnih jogijskih vaj tik pred spanjem sprosti celotno telo in pomaga človeku doseči globok, trden spanec.

Zdrave oči obdržimo tudi s primerno prehrano, ki naj vsebuje veliko vitaminov A, C in E, veliko selena, cinka ter maščobnih kislin omega 3.

Jogijske očesne vaje

Udobno se namesti, zravnaj hrbet, podrgni dlan ob dlan, zapri oči ter položi tople dlani na obraz in čez veke. Vajo nekajkrat ponovi, da se popolnoma sprosti.

Nato pred sabo naredi pesti in dvigni palce navzgor. Zazri se v njih za 30 sekund, nato počasi pelji eno roko vstran in palcu s pogledom sledi.

Ponovi na drugo stran in vse skupaj ponovi od 3- do 5-krat.

Ob umirjenem, enakomernem dihanju se zatem za 30 sekund zazri v konico nosu in nato v tretje oko (točko med obrvema) za 30 sekund. Oboje ponovi od 3- do 5-krat, nato pa za sprostitev spet zapri oči. Po počitku odpri oči, zaokroži z njimi v obe smeri po 10-krat, se sprosti, ulezi na tla in zmasiraj sence.

Potrebnih je le nekaj minut dnevno, da izvedeš teh nekaj preprostih vaj, pa boš obdržala očesne mišice še dolgo zelo močne.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri