Zmagovalka izziva Cosmo novinarka je znana!

Izziv peterice deklet, ki smo jih v zadnjih treh mesecih pogosto videvali tako v uredništvu revije Cosmopolitan kot v spletnem uredništvu, smo z razglasitvijo zmagovalke v ljubljanski restavraciji & Lounge baru Pomaranča pripeljali k srečnemu koncu.

17. 6. 2013

Ker so nas prav vsa dekleta prijetno presenetila z obilico lastnih idej, entuziazmom in izkazanimi sposobnostmi, bomo namreč z vsemi zagotovo še ostali - tudi v delovnih - stikih, a ker je zmagovalka izziva Cosmo novinarka lahko le ena, smo jo z nekaj spletne analitike in z veliko preudarnega tehtanja žirantov nenazadnje tudi našli.

Zmagovalka izziva Cosmo novinarka je:

  • Anamarija Lukovac

... ki ji na tem mestu še enkrat čestitamo!

In kako smo prišli do te odločitve?

tabela

Na spletu bolj ali manj izenačene

Skupaj z našimi spletnimi uporabniki in bralci revije Cosmopolitan smo napredek deklet lahko neposredno sproti spremljali v reviji, na družbenih omrežjih in v spletni rubriki Cosmo novinarka.

Do podatka o tem, katera od deklet je znala najbolje začutiti utrip spletnega občinstva in kateri je uspelo s svojimi temami in pisanjem prepričati h kliku največ spletnih uporabnikov, nam je pomagala spletna analitika. Ta nam je razkrila naslednje:

  • Cosmo novinarka Anamarija

34 prispevkov je generiralo 18,514 ogledov, kar znese dobrih 545 ogledov na prispevek.

anamarija

Anamarijini najbolj obiskani prispevki so bili Bianca Črnjavič ta trenutek ...'Girl crush', ga imaš? in Nivea stress izziv s skrito kamero.

  • Cosmo novinarka Saraja

37 prispevkov je generiralo 23,491 ogledov, kar znese dobrih 635 ogledov na prispevek.

saraja

Sarajini najbolj obiskani blogi so bili Tara Lynn - Vogue Italia podpira št.42, Zagotovo je nor nate! in Poceni, kul in poletno.

  • Cosmo novinarka Tanja

45 prispevkov je generiralo 26,223 ogledov, kar znese dobri 583 ogledov na prispevek.

Tanja

Tanjini najbolj obiskani blogi so bili David Hojnik: moški, ki bi ti slekel pajkice, Tri popolne poletne kombinacije in Punce ljubimo barabe, res?.

  • Cosmo novinarka Tara

41 prispevkov je generiralo 22,037 ogledov, kar znese dobrih 538 ogledov na prispevek.

tara

Tarini najbolj brani blogi so bili Mateja Pozeb Očko v tem trenutku, Poza, ki osvoji vsakega fanta in 5 stvari, ki jih lahko počneš v temi.

  • Cosmo novinarka Živa

43 prispevkov je generiralo 22,077 ogledov, kar znese dobrih 514 ogledov na prispevek.živa

Živini najbolj brani blogi so bili Najboljši slovenski kuharski blogi, V Peko po čevlje zase in za Alenko Bratušek in Vodič po vintage trgovinah po Sloveniji.

Spletna ocena

Spletna analitika nam je skratka povedala, da:

  • sta na spletu največ ogledov generirali Tanja in Saraja. Tanja se lahko pohvali z največ prispevki in temu primerno največjemu številu skupnih ogledov, prav tako je bil njen prispevek o Davidu Hojniku tudi daleč najbolj bran prispevek v rubriki Cosmo novinarke. Po drugi strani pa je Saraja z nekaj manj prispevki dosegla najboljše povprečje ogledov na prispevek, kar je prav gotovo nadvse zgovoren podatek.
  • Spletni graf aktivnosti (torej objav in z njimi povezanimi obiski, ki si jih lahko ogledaš zgoraj) je pri dekletih pokazal zanimive vzorce. Če bi za Tanjo in Živo lahko rekli, da sta kot nekakšni spletni Trnuljčici, saj sta spletno občinstvo razvneli predvsem v drugi polovici našega trimesečnega izziva, pa bi do neke mere za Anamarijo in Taro lahko trdili, da sta že s prvimi objavami znali opozoriti nase, kar se jima je do konca izziva še kako obrestovalo. In Saraja? Njen graf je bil bolj ali manj vseskozi tako dinamičen in impulziven, kot je živahna in impulzivna tudi Saraja ;)

V soglasju z uredništvom revije Cosmopolitan smo se v spletnem uredništvu nazadnje odločili, da bomo pri oceni spletnega dela kandidatk za Cosmo novinarko upoštevali zgolj povprečje obiskov na prispevek, čeravno bi Tanji za nekaj njenih pri občinstvu odlično sprejetih prispevkov, Anamariji pa za pogumno osebno izpoved v enem od njenih zadnjih prispevkov pripenjamo še posebne bonus zvezdice ;)

Mnenje uredništva

Revija Cosmopolitan in delo na socialnih medijih!

Ker so bila vsa dekleta, pa vendar nekatere bolj, druga pa manj močno vpeta tudi v delo na uredništvu revije Cosmopolitan, tedensko pa sodelovala tudi pri snovanju prispevkov za socialne medije - facebook Cosmopolitan, instagram Cosmopolitan in Twitter Cosmopolitan, je mnenje uredništva, skupaj s skrbnico za socialne medije pomembno prevagalo tehtnico na stran zmagovalke.

Uredništvo revije Cosmopolitan se je o kandidatkah za cosmo novinarko po treh mesecih bivanja in dela z njimi izreklo takole:

  • "Tanja je najbolj prepričala s svojim smislom za humor in znanjem o odnosih, partnerstvu, na spletu pa je pripravila tudi nekaj odličnih intervjujev. Živa je imela najhitrejše prste in je vedno v rekordnem času pripravila prispevke, ki so bili domiselni in stilsko dovršeni. Saraja se odlično znajde pred kamero in smo jo z veseljem povabili k pripravi modnih zgodb in poročanju z dogodkov. Tara je bila v ekipi najbolj vestna, odgovorna in se je vedno držala dogovorjenih rokov. Anamarija je na videz nekoliko zadržano dekle, ki pa ima izreden smisel za pisanje, pa tudi montažo video vsebin in fotografijo. Čeprav so bile skupaj res dobra ekipa smo se na koncu odločili, da k sodelovanju povabimo Anamarijo, ki je najbolj vsestranska, ima pa tudi največji potencial za pisanje kar je pravzaprav najpomembnejše pri delu na uredništvu."

In ker so cosmo novinarke za časa izziva upravljale tudi Cosmopolitan Slovenije Facebook stran, cosmopolitansi Instagram in CosmopolitanSI Twitter kanal je bilo pri končni odločitvi še kako merodajno tudi njihovo delo v sklopu družbenih medijev:

  • "Glede na to, da je bilo poznavanje družbenih medijev tudi med kriteriji izbora in vsaka novinarka vsaj enega od naštetih aktivno uporablja, so dekleta hitro razumela zastavljene naloge. So se pa pokazale razlike v razumevanju posameznih kanalov, ki zahteva drugačen pristop, nagovor in način oblikovanja tekstov. Kljub temu, da so vse cosmo novinarke presenečale z idejami glede vsebin, je Anamarija najbolj izstopala. Raznolikost predlaganih objav, smisel za pisanje, samokritičnost, dovršenost objav in s tem malo popravkov, me kot urednico prepričajo. Tako lahko rečem, da bi Anamarija lahko kar hitro samostojno prevzela objavljanje na Cosmo družbenih medijih."

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri