TO knjigo mora imeti vsaka sodobna ženska!

2. 4. 2018
TO knjigo mora imeti vsaka sodobna ženska! (foto: Promocijsko gradivo)
Promocijsko gradivo

Pri založbi Učila International je izšla fascinantna knjiga o punci, ki je nekoč brskala po smeteh, potem pa ustanovila eno najhitreje rastočih trgovin na svetu. Gre za Sophio Amoruso, ustanoviteljico podjetja Nasty Gal, ki se ukvarja s prodajo oblačil, obutve in modnih dodatkov za mlade ženske.

Sophia Amoruso je začela svojo poslovno pot s spletno prodajo vintage oblačil, zdaj pa ima njeno podjetje več kot sto milijonov dolarjev letnega prometa, njena trgovska veriga ima po desetih letih poslovanja več kot pol milijona zvestih kupcev v 60 državah sveta, revija INC Magazine pa jo je razglasila za najhitreje rastočega trgovca. Sophiejina zgodba predstavlja navdih mnogim mladim podjetnicam, po njej pa so posneli tudi uspešno tv-nanizanko z istoimenskim naslovom.

Ustanoviteljica in direktorica podjetja Nasty Gal nikoli ni bila običajna direktorica, pravzaprav nikoli ni bila takšna kot vsi.

Knjigo #ŠEFINJA je napisala za vse punce, ki so kot ona – nesprejete (in sprejete), ki iščejo samosvojo pot do uspeha, pa čeprav je ta pot še kako težavna in posejana s črnogledimi ljudmi.

O knjigi:

Sophia Amoruso je v najstniških letih štopala po Ameriki, kradla malenkosti in po smeteh iskala hrano. Pri dvaindvajsetih letih je obesila šolo na klin in bila brez prebite pare in ciljev v življenju.

Na recepciji umetnostne akademije je preverjala študentske izkaznice, tam pa se je zaposlila samo zato, da je imela urejeno zdravstveno zavarovanje. Prav tam se je odločila, da bo na ebayu začela prodajati vintage oblačila. In po tem je šla njena pot samo še navzgor …

#ŠEFINJA dokazuje, da se uspeh ne meri po študiju ali priljubljenosti v srednji šoli. Najpomembnejše je, da poslušaš svoj šesti čut, se zavedaš, katerih pravil se moraš držati in katera lahko kršiš, ter veš, kdaj se moraš držati nazaj in kdaj si lahko daš duška.

Izjave o knjigi:

"Pripravite se na zgodbo o neprilagojenosti« Washington Post »Duhovita in bistroumna pripoved … Zaradi iskrenih nasvetov ter duhovitih prigod o vzponih in padcih na poti do njene uspešne spletne trgovine te knjiga resnično pritegne k branju." - Los Angeles Times

"Amorusova uči domiselne in podjetne med nami, kako naj zaigramo na svoje prednosti, se učimo iz napak in se zavedamo, kdaj lahko prekršimo nekaj tradicionalnih pravil." - Vanity Fair

Izjave iz knjige:

#ŠEFINJA ve, kdaj udariti in kdaj sprejeti udarce. Življenje je kratko. Ne bodite leni. V vsakem porazu se skrivajo priložnosti.

  • Če se znajdete v skušnjavi in bi si radi kupili nove čevlje, si preprosto predstavljajte, da so narejeni iz čisto novih bankovcev za 20 dolarjev. So tisti bankovci še lepi, ko se umažejo na pločniku? Ne, nikakor ne. To pa zato, ker je denar na bančnem računu videti bolje kot na nogah.
  • Na živce mi gre koncept sreče, še zlasti, ko ljudje govorijo, da sem imela srečo. Res je, da več sto tisoč podjetij propade. Moje podjetje pa je uspelo. Samo zato, ker sem imela srečo? Ne bi rekla.
  • Uspeh podjetja Nasty Gal je bil kakor divja in hitra vožnja. Če sem čisto iskrena, me je bilo med to vožnjo nemalokrat preklemansko strah. Približno eno leto po tistem, ko je posel resnično zacvetel, sem se počutila kot jagnje na poti v klavnico.
  • Če vse jemlješ kot velik zabaven eksperiment, potem ni nič hudega, če se ne izide po pričakovanjih. Če se načrt spremeni, se lahko zgodi še kaj boljšega. V vsakem porazu se skrivajo priložnosti in o tem bom govorila v nadaljevanju, vendar že zdaj bodite pozorni nanje, saj so resnično povsod.
  • Če imate v mislih samo cilj, potem zamudite vse zabavne stvari, ki sem vam pripetijo na poti do cilja.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ