Te zanima trženje? Prijavi se na nagradni marketinški izziv DERCOS

15. 3. 2017
Te zanima trženje? Prijavi se na nagradni marketinški izziv DERCOS (foto: Profimedia)
Profimedia

Te zanima trženje? Te ni strah izziva in imaš goro inovativnih zamisli? Pa kakšnega prijatelja, dva ali tri, s katerimi ste odlična ekipa? Do 17. marca se prijavite na marketinški izziv DERCOS – rešitev za prhljaj! in se z drugimi ekipami pomerite za 1350 € nagrade!

Podjetje L'Oreal v sodelovanju s študentskim združenjem eStudent organizira tekmovanje v snovanju trženjske strategije za linijo šamponov proti prhljaju Dercos.  

Gre za izdelke, ki so na voljo izključno v lekarnah in spadajo v kategorijo dermokozmetičnih izdelkov, tj. izdelkov z medicinskim in kozmetičnim delovanjem.

Cilj tekmovanja je celostna trženjska strategija, ki poteka po več kanalih in vključuje aktivnosti v okviru digitalnih medijev, aktivnosti na prodajnih mestih, usmerjene k strankam, ter domiselne aktivnosti, ki vključujejo zdravstvene strokovnjake, kot so dermatologi in farmacevti.

Osnova za snovanje dobrih rešitev je seveda dobra raziskava trga in analiza razmer ter trendov v dermokozmetiki, analiza kupca, njegovih potreb, dosedanjih trženjskih aktivnosti podjetja in drugih podjetij s podobnimi izdelki na trgu.

Predstavitev študije primera in dodatne informacije, ki jih ekipe potrebujejo, bodo podrobno predstavljene na srečanju s predstavniki podjetja. Več o tekmovanju, dodatnih nagradah in načinu ocenjevanja najdeš TUKAJ.

Rok za prijavo je petek, 17. marec! Ekipa 2–4 študentov katere koli pa smeri se lahko prijavite na tej spletni povezavi.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord