Te zanima trženje? Te ni strah izziva in imaš goro inovativnih zamisli? Pa kakšnega prijatelja, dva ali tri, s katerimi ste odlična ekipa? Do 17. marca se prijavite na marketinški izziv DERCOS – rešitev za prhljaj! in se z drugimi ekipami pomerite za 1350 € nagrade!
Podjetje L'Oreal v sodelovanju s študentskim združenjem eStudent organizira tekmovanje v snovanju trženjske strategije za linijo šamponov proti prhljaju Dercos.
Gre za izdelke, ki so na voljo izključno v lekarnah in spadajo v kategorijo dermokozmetičnih izdelkov, tj. izdelkov z medicinskim in kozmetičnim delovanjem.
Cilj tekmovanja je celostna trženjska strategija, ki poteka po več kanalih in vključuje aktivnosti v okviru digitalnih medijev, aktivnosti na prodajnih mestih, usmerjene k strankam, ter domiselne aktivnosti, ki vključujejo zdravstvene strokovnjake, kot so dermatologi in farmacevti.
Osnova za snovanje dobrih rešitev je seveda dobra raziskava trga in analiza razmer ter trendov v dermokozmetiki, analiza kupca, njegovih potreb, dosedanjih trženjskih aktivnosti podjetja in drugih podjetij s podobnimi izdelki na trgu.
Predstavitev študije primera in dodatne informacije, ki jih ekipe potrebujejo, bodo podrobno predstavljene na srečanju s predstavniki podjetja. Več o tekmovanju, dodatnih nagradah in načinu ocenjevanja najdeš TUKAJ.
Rok za prijavo je petek, 17. marec! Ekipa 2–4 študentov katere koli pa smeri se lahko prijavite na tej spletni povezavi.