Te mika marketing? Nujno obišči Fanfaro!

Marketing ni vedeževanje. Je umetnost v številkah.

Te mika marketing? Nujno obišči Fanfaro! (foto: promocijsko gradivo) promocijsko gradivo
30. 3. 2015

Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije že osmo leto zapored organizira študentsko marketinško konferenco Fanfara, ki se bo letos odvila 15. aprila v Festivalni dvorani v Ljubljani.

Dogodek je namenjen vsem marketinškim navdušencem, študentom in tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju.

Če si mnenja, da je marketing le mešanje megle, ki povzroča zgolj stroške, njegove učinkovitosti pa se ne da dokazati, boš na letošnji Fanfari ugotovila nasprotno.

"Časov, ko smo marketing enačili z vedeževanjem ... pardon, oglaševanjem, je konec.

Danes se vsaka investicija v marketing začne in konča pri podatkih in projekcijah," pravi Fedja Hvastija, vodja strategije v podjetju FrodX in eden izmed govorcev letošnje Fanfare.

Na odru se mu bodo pridružili tudi Damjan Obal (Edgar), Tina Cipot (Lidl), Špela Žorž (Grey Ljubljana), Tonči Klarič (Proximity Zagreb) in drugi marketinški strokovnjaki.

S primeri iz prakse bodo predstavili, da se učinkovit marketing kaže v uspešnem prepletu na prvi pogled nezdružljivih plati - analitične in kreativne. Marketing je kreativno ustvarjanje, njegovo učinkovitost pa lahko dokažemo v številkah.

Je umetnost v številkah.

Med predavanji bosta vzporedno potekali tudi dve praktični delavnici, ob zaključku dneva pa sledi sprostitev na uradnem afterpartyju, Funfari.

Prijave so že odprte na fanfara.net!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri