Tatuji še pred aspirinom!

Zgodovina tetoviranja in tatujev je izjemno zanimiva ter polna ekstremnih človeških čustev. Od občutka pripadnosti in junaštva do najbolj nežnih romantičnih čustev. Vse se je začelo pred več kot pet tisoč leti, danes pa v Sloveniji pozdravljamo inovativen izdelek za nego in dolgo obstojnost tatujev, s katerim si je podjetnica in invatorka prislužila prostor v projektu Štartaj Slovenija.

Tatuji še pred aspirinom! (foto: Profimedia) Profimedia
17. 10. 2016 | Promocijsko sporočilo

Po pričevanju antropologov, je najstarejša najdba oznak na telesu, ki naj bi bile neke vrste tetovaže, na mumificiranem truplu, starem 5000 let. Gre seveda za vsem dobro znano mumijo, ki so jo odkrili nedaleč od nas, v Alpah na italijansko-avstrijski meji na telesu mumije Otzi. Tetovaže so našli tudi na egipčanskih in drugih mumijah. Glede na število najdb tetoviranih mumij je tako jasno, da je bilo tetoviranje razširjeno že v antiki in mnogo pred njo. Mnogo kasneje z razširitvijo rimskokatoliške cerkve in njenega nauka pa je bilo v Evropi in tudi pri nas tetoviranje prepovedano vse od leta 787. Tako se je ta umetnost razvijala bolj na Srednjem vzhodu in Aziji.

Ali veš?

  • Da je bil tatu mumije Otzi terapevtske narave. Po vsej verjetnosti narejen za blaženje bolečin. Rentgen je namreč pokazal, da so bile pod z ogljem napolnjenimi navpičnimi rezi na koži Otzijeve kosti degenerirane.
  • Da so se v antičnem Egiptu tetovirale plesalke. To so razkrile poslikave na stenah grobnic.
  • Da so stari Kelti častili živalska božanstva in svojo vero izkazovali s tetovažami.
  • Da je bilo v antičnem Rimu tetoviranje prepovedano? Takrat so namreč verjeli v čistost telesa, zato je bilo tetoviranje namenjeno zgolj označevanju sužnjev in kriminalcev.
  • Da se je vse skupaj obrnilo na glavo, ko so rimski vojaki osvajali Britanijo in se navdušili nad ´modnimi dodatki britanskih vojakov´, ki so tatuje uporabljali kot znamenja časti in poguma.
  • Da so si prvi Kristjani na čelo risali križe, kar je papež Hadrijan leta 787 prepovedal.

Tattoo Care – mazilo, ki je nastalo iz problema!

Na valu sveže podjetniške energije je v Sloveniji nastal projekt, kakršnega še ni bilo. V času, ko se zdijo Kickstarter, Indiegogo, GoFundMe in druge platforme množičnega financiranja praktično edina rešitev za manjša podjetja, projekt Štartaj Slovenija dokazuje prav nasprotno.

Drzen podjetniški zagon se pri nas dogaja prav tukaj in zdaj. 12 slovenskih podjetnikov, 12 izdelkov in en cilj: z dejanji tudi največjim skeptikom dokazati, da je v Sloveniji možno uspeti. Ena izmed podjetnikov/inovatorjev je tudi Jasna Grbić, ki je iz skrbno izbranih sestavin ustvarila mazilo za nego in zaščito kože po tetoviranju.

To je Tattoo Care:

»Velikokrat ne smeš poslušati drugih, ker ne vidijo istega cilja kot ga vidiš ti!«

 »Od začetne ideje pa vse do danes sem potrebovala 3 leta. Vsekakor pot do sem ni bila lahka. Potrebno je bilo veliko dela in neprespanih noči. Bilo je veliko pozitivnih in tudi veliko negativnih stvari s katerimi sem se soočala. V produkt sem vlagala ves svoj študentski zaslužek, prosti čas pa izkoriščala za uveljavljanje produkta na trg in v promocijo. Najtežje je bilo začeti prodajati. Imela sem končni produkt v katerega sem verjela ampak potrebno je bilo prepričati še druge zakaj tako verjamem v ta produkt. Nisem imela nikogar, ki bi mi dajal navodila in me vodil tako kot so me do zdaj v vsaki študentski službi. Bila sem sama sebi šef, šola, prodajalec, direktor, vodja, motivator. To je bilo najtežje, ker da bi kaj dosegel moraš velikokrat stopiti izven »comfort zone«. Moraš se kdaj pa kdaj tudi osmešiti in poskusiti čim več načinov, da bi na koncu prišel do pravega. To ti ne sme biti ovira. Greš čez to in nadaljuješ svojo pot, ker v njo verjameš. Velikokrat ne smeš poslušati drugih, ker ne vidijo istega cilja kot ga vidiš ti! In danes ta svoj zastavljeni cilj držim v rokah in ga prodajam na policah megamarketov Interspar.«

»Pri nastajanju izdelka je bilo pri delu veliko smešnih trenutkov, pripetljajev.«

»Še posebej, ko sva s kolegom Davidom delala tako dolgo, da se je obema že bledlo. Spreminjala sva dizajn, logo in vse oblikovala tako, dokler nisva bila zadovoljna, vmes pa so seveda padale različne šale ob katerih sva se nasmejala. Dogodek, ki pa me je pred kratkim res nasmejal je, da me je klicala gospa in me vprašala, da če bo kaj narobe, če svojemu kužku mladičku namaže vneto ritko s Tattoo Care mazilom, ki ga je našla v sinovi sobi. Česa drugega doma ni imela. Kot prvo sem mislila, da je to hec potem pa sem ji odvrnila, da seveda lahko in da ne bo nič narobe. No naslednji dan se je zahvalila in povedala, da je imel njen kužek in tudi ona mirno noč. Tako, da smo ugotovili, da je Tattoo Care odličen tudi za kužkove ritke (smeh).«

Tako je Aleš Novak testiral Tattoo Care:

»Za slovenske izdelke mislim, da smo zelo dovzetni in jih podpiramo, saj imamo nekako največ zaupanja do njih.«

»Vse kar je uvoženo in pripeljano k nam se že sprašujemo kaj vse je notri, čez koliko mej je šlo, kdo vse se je s tem ukvarjal itd. različna vprašanja se nam začnejo porajati ampak jih potem rajši ne raziskujemo, da si ne bi povzročali še dodatnih skrbi po nepotrebnem. Domače je še vseeno domače.  Majhna prednost je to, da je trg majhen ampak še vseeno dosti velik za pridobiti mnenje potrošnikov. Ljudje po svetu in naše potrebe se spet ne razlikujejo toliko. Če pokrijemo Slovenijo in se s produktom uveljavimo, lahko nadaljujemo svojo pot sigurno v vsaj še eni tuji državi.«

Podprimo odlične zamisli naših podjetnikov!

Do konca decembra bomo spremljali 12 lokalnih ustvarjalcev, ki so se znašli pred svojim največjim podjetniškim izzivom doslej: realnostjo prodaje v trgovski verigi, natančneje, v megamarketih Interspar. Kako bodo prestali ognjeni krst in kakšne so pravzaprav njihove zgodbe, pa bomo spoznavali v novi oddaji Štartaj, Slovenija!, vsako nedeljo na POP TV.

Kateri bo Hit produkt 2016?

Med vsemi izdelki na polici Štartaj Slovenija bo ob koncu projekta izbran Hit produkt 2016, njegovega  avtorja pa čaka izjemna nagrada: 6-mesečna ekskluzivna pogodba s Spar Slovenija ter medijska podpora. Izbrani izdelki so od 26. septembra na voljo na posebej označeni polici v vseh 13 megmarketih Interspar.



 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri