S pobudo Moč besed aktivno proti sovražnemu govoru med mladimi

Zveza prijateljev mladine Slovenije (ZPMS) v sodelovanju z Itak pričenja s pobudo Moč besed, s katero želita opozoriti na pojav sovražnega govora na spletu med mladimi.

16. 6. 2014

Ta je vse bolj prisoten tako v svetu kot v Sloveniji, zato želi pobuda Moč besed družbi ponuditi informacije o tem družbenem pojavu in širiti zavedanje o pomenu kulture spletne komunikacije.

V okviru pobude bo izvedena prva tovrstna slovenska raziskava o sovražnem govoru med mladimi na spletu, na podlagi njenih izsledkov pa bodo strokovnjaki lahko podali možne rešitve za doseganje višje kulture spletnega dialoga. Itak in ZPMS pozivata vse uporabnike spleta, da se pobudi pridružijo in se skupaj z znanimi Slovenci z »unselfie« sporočili ter značko #MocBesed čim bolj množično opredelijo proti sovražnemu govoru.

Svetovni splet je prostor ustvarjalnosti, komunikacije in sodelovanja. To še posebej velja za družbena omrežja, kjer udeleženci pričakujejo popolno svobodo izražanja. Žal pa številni primeri kažejo, da se s tem ustvarja tudi okolje, v katerem se pogosto kaže odsotnost spoštovanja, razumevanja drugačnosti in sprejemanja nasprotnih mnenj, tarče nestrpnosti in sovražnega govora pa so najpogosteje mladi.

Nosilci pobude Moč besed želijo dvigniti zavedanje o sovražnem govoru v sodobni družbi, tveganjih, ki jih le-ta prinaša, ter ponuditi informacije, kako ob tem ravnati in kje poiskati pomoč.

V ta namen bodo pod okriljem ZPMS in Itak v naslednjih mesecih potekale različne izobraževalne in zabavne aktivnosti, ki bodo namenjene opozarjanju na sovražni govor na spletu med mladimi, poudarjanju pomena strpnega dialoga in spodbujanju kulture spletnega komuniciranja.

Predsednica Zveze prijateljev mladine Slovenije Darja Groznik je ob začetku pobude Moč besed dejala: »Zveza prijateljev mladine Slovenije svoje partnerje izbira na podlagi ambicioznih načrtov in ugleda organizacij. Vesela sem, da smo z blagovno znamko Itak uspeli zagnati pogumno pobudo Moč Besed, saj je sovražni govor med mladimi tema, s katero se mora javnost seznaniti, jo razumeti ter do nje zavzeti ničelno stopnjo tolerance.«

Eva Winkler, predstavnica znamke Itak, ob tem pravi, da je »Itak od svojega nastanka avantgardna znamka, ki mladim med 11. in 30. letom omogoča celovito komunikacijo in vsestransko izražanje prek sodobnih medijev, zato je prav, da tudi s pobudo Moč besed v sodelovanju z ZPMS začenja prav Itak. S pobudo Moč besed želimo spodbuditi zavedanje o pomenu spoštljive komunikacije med mladimi.«

Pridruži se pobudi Moč besed na spletu tudi ti

Pobuda Moč besed z značko (hashtagom) #MocBesed nagovarja mlade in druge uporabnike spleta na družbenih omrežjih Facebook, Twitter, Instagram in YouTube. Uporabniki lahko spremljajo fotografije in video izjave podpornikov pobude, se seznanijo s pojavnimi oblikami sovražnega govora in resnostjo njegovih posledic, najdejo nasvete za zaščito pred njim in napotke, kaj storiti v primeru, ko se z njim soočijo. Pobudi se lahko uporabniki spleta pridružijo tako, da svojo fotografijo ali video izjavo opremijo z značko #MocBesed in jo tudi sami objavijo na družbenem omrežju Facebook, Twitter, Instagram ali Youtube.

podpornica

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri