Rožnato za deklice, modro za fante!

Danes se zdi običajno, da gre deklice oblačiti v rožnato, fantom pa kupovati modre igrače. Vendar, ali veš, da je bilo pred desetletji ravno obratno?

6. 6. 2014

Kakorkoli že, ločevanje na moške in ženske barve in produkte je nekaj, od česar imajo največ koristi le znane blagovne znamke. O tem, da je prav vse, kar nas obdaja, zgolj prefrigan marketing, ki s pridom (in velikimi profiti) izkorišča spolne stereotipe, te bo poučil naslednji zabavni video.

Človeku da misliti, ne ;)

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri