Po Benetkah se Pop-up dom seli v Milano

4. 4. 2014

Po uspehu Pop-up doma v Ljubljani v decembru 2013 in premierni predstavitvi tuji javnosti v beneški galeriji A+A v januarju 2014 se projekt seli v Milano. 26 mladih slovenskih oblikovalcev se bo tako predstavilo na Milanskem tednu oblikovanja v razstavni čerti Ventura Lambrate (Ventura Team Up).

V okviru Pop-up doma Milano bo na 16m2 bo s svojimi deli nase opozarjalo 26 mladih slovenskih avtorjev: Ada Hamza, Blaž Habjanič, Darja Rant, Desnahemisfera, Eva Taučar, Jurij Lozić, Ksenija Baraga, Kumomi design, Luka Pirnat, Luka Zajc, Marko Pavlinec in Jože Carli, Metod Burgar, Nika Stupica, Nina Mršnik, Nuša Jelenec, Rompom, Sara Slivnik in Teo Kajzer, Saša Štucin in Nicholas Gardner, Studio Oblique, Tilen Sepič, Tiporenesansa, Trapez, Vandalimorale, Zulu Zion ter Gaja Mežnarič Osole in Mia Ventin.

Izdelki avtorjev bodo navduševali udeležence svetovno najbolj prepoznavnega oblikovalskega dogodka med 8. in 14. aprilom in se postavili ob bok največjim imenom oblikovanja.

Pop-up dom je skupnostni projekt, osnovan na pobudi mladih slovenskih oblikovalcev, arhitektov in umetnikov. Iniciativa se je zgodila zaradi pomanjkanja delovnih priložnosti prav te skupine ljudi. Pop-up dom nudi prostor in generira vsebino, ob kateri se lahko posamezniki in skupine povežejo in ustvarijo nove osebne, poslovne in delovne priložnosti.

Izvedbo Milanske edicije Pop-up doma je omogočila tudi Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije (RRALUR) v okviru Regionalnega centra kreativnih ekonomij (RCKE).

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol