Natečaj @diversity nagradil dva slovenska projekta

4. 11. 2013

Dva zanimiva slovenska projekta sta prejela nagrado evropskega natežaja @diversity - inovativne ideje za kulturne in ustvarjalne sektorje Evrope. V konkurenci je bilo več sto idej in projektov iz vseh držav EU in Hrvaške.

Nagrado sta prejeli projektna skupina Moonwalker za projekt Evropa skozi legende in agencija Kofein za projekt Yugo. Med več sto predlogi iz vseh držav Evropske unije in Hrvaške sta se ekipi s svojima inovativnima projektoma najprej uvrstili med 50 nominirancev, na koncu pa še med 12 najboljših.

Natečaj @diversity je namenjen iskanju  svežih in inovativnih idej, s katerimi bo evropska kulturna industrija izkoristila informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) za ustvarjanje, omogočanje dostopa, razširjanje in/ali financiranje kulturnih izdelkov. Zmagovalne ideje bodo v prihodnjih mesecih s strani organizatorjev natečaja deležne posebnega mentorstva in pitchinga, da bi jih skupaj razvili v poslovne modele, ki bodo sooblikovali prihodnost evropskih kulturnih in ustvarjalnih sektorjev.

Projektna skupina Moonwalker, ki jo sestavljajo idejni vodja in programer Matjaž Kotnik, Maja Brodschneider Kotnik, Uroš Ahačič in Mitja Čander (za odnose z javnostmi in promocijo skrbi Kreativna baza) je žirijo prepričala s projektom Evropa skozi legende (Europe Through Legends), nagrado pa je prejela v kategoriji razširanja kulturnih izdelkov. Gre za razvoj interaktivnih slikanic, ki temeljijo na prepoznavnih zgodbah različnih evropskih mest, in vodičev v obliki učnih poti po mestih, dostopnih v obliki brezplačnih mobilnih aplikacij. Bistveni presežek projekta je elektronski turistični vodič, dosegljiv na pametnih telefonih in tabličnih računalnikih.

Projekt je zasnovan na podlagi ideje razvoja e-vsebin, primernih za uporabo v šoli in izven nje. Gre za preplet različnih legend, jezikov (med katerimi otroci enostavno preklapljajo), geografije in zgodovine mest. V slikanicah združimo izobraževanje, kulturo in ohranjanje kulturne dediščine ter jih apliciramo na napredne tehnologije in e-vsebine. Preko elektronskih tablic in prevodov legend v različne jezike želimo legende o različnih evropskih mestih ponesti po vsem svetu. Hkrati pa želimo skozi elektronske vodiče te legende tudi oživiti in skoznje prikazati kulturno in zgodovinsko raznolikost Evrope.

Nagrajeni projekt Yugo (your personal go-out comrade) agencije Kofein (nagrada v kategoriji razširjanja kulturnih izdelkov) pa je zamišljen kot interaktivni vodič po kulturnih dogodkih na osebni način – vodič, dostopen na pametnih telefonih in drugih elektromskih napravah, namreč posamezniku vsak dan predlaga kulturni dogodek glede na njegovo trenutno lokacijo in osebne preference. Cilj projekta je med drugim povezati različne kulturne ponudnike v določenih delih Evrope.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord