Mlade navdušuje napredna tehnologija, v vožnji najbolj uživajo kot sopotniki

V GfK Slovenija so prepričani, da je napredna tehnologija v avtomobilu ključ do privabljanja generacije Y.

19. 10. 2014

Proizvajalci v svoje avtomobile sicer vstavljajo vedno bolj napredno tehnologijo, pri čemer se predvsem osredotočajo na drage luksuzne modele. To pa niso avtomobili, ki jih kupijo posamezniki med 18 in 34 let, temveč jih pogostokrat izberejo strarejši vozniki, ki tehnologijo težje in počasneje osvojijo.

Kupci generacije Y so za najsodobnejšo tehnologijo v avtomobilu najbolj dovzetni, zanjo pa so pripravljeni plačati tudi precej več.

V zadnjem času generacijo Y pogostokrat kvalificirajo kot brezbrižno ali celo sovražno do vožnje. Nedavna raziskava GfK o svojih stališčih in motivaciji je razkrila veliko manj poenostavljeno sliko. 74 odstotkov posameznikov v starostni skupini 18 do 34 let, se nahaja v segmentu, ki je fokusiran na avtomobile in se spozna na tehnologijo. Kot ugotavljajo v GfK Slovenija, bi morali proizvajalci za pritegnitev mlajših kupcev in za povečanje sprejemanja novih tehnologij slednje uvesti v majhne in srednje segmente avtomobilov, ki si jih lahko privoščijo najbolj dovzetni vozniki, ki tehnologijo sprejmejo in osvojijo. Ob tem se pojavlja zanimivo dejstvo, ki razkriva, da so v okviru proračunskih omejitev, določenih z njihovimi nižjimi dohodki, kupci generacije Y pripravljeni plačati precej več za koristi najsodobnejše tehnologije v avtomobilu.

Najraje na sopotnikovem sedež

Kot ugotavljajo v GfK Slovenija, vozniki generacije Y v vožnji najbolj uživajo kot sopotniki.

To je čas, v katerem s seboj na vožnjo vzamejo tudi mobilno tehnologijo. Zabava in komunikacija na poti so njihove pomembne prioritete, zato mora njihov prevoz omogočiti celovito povezljivost s tehnologijo, ki jim omogoča in zagotovi udobje. Najpogostejše aktivnosti mladih sopotnikov med vožnjo so uporaba radia, pisanje sporoči, uživanje hrane in pijače, pogovarjanje po telefonu ipd.

Tehnologijo v cenovno dostopne avtomobile

V GfK Slovenija poudarjajo, da je zelo zavajajoče generacijo Y obravnavati kot soglasno telo anti-voznikov.

Dejstva namreč kažejo na bolj večplasten in zapleten odnos mladih z avtomobilom, ki je tesno povezan s tehnologijo in njeno razpoložljivostjo glede na pravo ceno.

Za proizvajalce se sporočilo zdi jasno: uvajati novosti, ki so jih mlajši vozniki pripravljeni in voljni sprejeti v male in srednje velike avtomobile, ki si jih lahko privoščijo. Prodiranje v te segmente v velikem obsegu bo povečalo stroškovno učinkovitost tehnološkega razvoja, saj bodo proizvajalci stroške lahko razširili skozi večjo prodajo posameznih enot.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri