Kmalu v kinu: Maščevanje v visokih petah

13. 4. 2014

Ko odkrije, da je njen fant Mark King (Nikolaj Coster-Waldau) poročen, skuša Carly Whitten (Cameron Diaz) zakrpati svoje uničeno življenje – pri tem pa po naključju spozna ženo, ki jo je bil Mark varal, in uvidi, da ima s (Leslie Mann) precej skupnega.

Ne nazadnje tudi to, da je obe varal še z eno – tudi z Amber (Kate Upton) se spoprijateljita, in tri ženske družno začno snovati načrt, da se varajočemu, lažnivemu pesjanu maščujejo.

Carly je trdovratna newyorška odvetnica, ki se, kar se tiče moških in razmerij, strogo drži načel in pravil. Ko spozna Marka, pa na vse to pozabi in se zaljubi vanj. A spontan nenajavljen obisk na njegovem domu v Connecticutu gre po zlu, saj Carly odkrije, da ima Mark ženo. Predana Kate je super gospodinja in ne more verjeti, da jo je Mark varal, Carly pa je besna, ker se je izkazalo, da je poročen. A namesto da bi se obkladali z žaljivkami, se Carly in Kate počasi spoprijateljita in premlevata, kako skupnega sovražnika kaznovati. S pomočjo Amber, tretje ženske, ki se je ujela na Markove limanice, mu pripravita tisto, kar si zasluži. In bolj bister ko postaja njihov načrt, bolj so si ženske blizu.

Producentka Julie Yorn je lep čas iskala komedijo, ki bi na platna pripeljala tesno povezan ženski par ali trio, ko je naletela na zamisel Melisse K. Stack.

»Melissa na zadeve gleda trezno in silno inteligentno; vsi smo se zaljubili vanjo,« pravi.

»Vem, da se to ne zgodi pogosto, a ko smo dobili prvih trideset strani njenega scenarija, smo takoj reki, Ta film definitivno snemamo.«

Stackova je zamisel za zgodbo dobila, ko je na glas premlevala, česa v filmih noče gledati:

»Nočem videti, kako je žena predpražnik ali naivna tepka,« si je rekla.

»In kako je ljubica navadna prasica. To so stereotipi, ki jih v t.i. 'filmski matematiki' pogosto vidimo.«

In hitro je dobila navdih.

»Ogledala sem si veliko francoskih komedij, v katerih vsak spi z vsakim, ki ni njihov zakonski partner. V Ameriki imamo glede varanja precej bolj puritanske nazore, in zanimivo je bilo videti raznoliko paleto francoskih komedij, v katerih se liki spopadajo z medsebojnimi odnosi kot celovita in zapletena bitja, kakršna so. Res je prava godlja, a resnična. Ne gre za posameznike, ki so zgolj dobri ali zgolj slabi.«

Yornova je v Maščevanju v visokih petah tako prepoznala zgodbo o razmerju, ki je bolj pomembno od ljubezenskega: zgodbo o prijateljstvu. In je idealnega moškega za ovekovečenje tega razmerja našla v Nicku Cassavetesu, ki je v svojih filmih že ustvaril močne in spomina vredne ženske like, in ki ga je navdušila tematika sile ženskega prijateljstva. Pri tem pa je imel polne roke žensk – producentka, scenaristka, urednice iz studia in igralke so mu namreč kar naprej dopovedovale in mu razlagale, kako se stvarem streže.

»Na snemanju se znajdeš pred to dvometrsko goro, poslikano s tatuji,« se hihita Yornova, »in se sprašuješ, A to je tip, ki režira ta film??? Ampak Nick je najbolj rahločuten izmed nas!«

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ