"Je že res, da je mlad, ni pa nedolžen" - poglej, o čem govori naša novinarka! (#motoristkindnevnik št. 3)

11. 6. 2018
"Je že res, da je mlad, ni pa nedolžen" - poglej, o čem govori naša novinarka! (#motoristkindnevnik št. 3) (foto: Helena Kermelj)
Helena Kermelj

Če si naša zvesta bralka, si zagotovo že naletela na sveža 'moto zapisa' naše novinarke Tine - "Pridne punce pridejo v nebesa, motoristke pa vsepovsod" in "Enovajni motocikel s 310-kubičnim agregatom ni bav bav". Poglej, kaj je Tina tokrat zakuhala ...

Za zapisnik: zrasla sem na Skaručni, to je vas pod Šmarno Goro. 

3. Dan: Punca z vasi in motocikli

In zdaj, ko imam motor, in sem mami dokončno povedala, da ga imam (čeprav sem ji po telefonu rekla, da imam moped), me še bolj vleče med gorenjska polja in njive. Schatzi na belih cestah veselo prede. Včasih bi mislila, da so ti užitki rezervirani za fante, a ker sta mi odfrčali dve kolesci, sploh ne mislim več.

V življenju je treba uživati, in manj kot si ožemaš možgane, lepše je.

Znamenita svoboda ali veter v laseh iz časov, ko čelade še niso bile obvezne, ima danes le še abstraktni pomen, a še kako drži. In kako se ti lasje šele skuštrajo v metaforičnem vetru, ko se zapelješ z asfalta!

Danes sva s Schatzijem dospela do vroče številke 69 kilometrov na števcu.

Je že res, da je mlad, ni pa nedolžen.

Ni VEČ nedolžen po divji vožnji po poljskih poteh, kjer življenje kipi in buhti in od nekdaj jemlje nedolžnost puncam z vasi. Spomnim se časov, ko sva z Jako te iste ceste prečesavala z avtomatikom in se veselo mečkala v visoki travi.

Osebna izkaznica motorja (na zgornji fotografiji)

  • Model: BMW G 310 GS
  • Motor (zasnova): 1-valjni, 4-taktni, 4 ventili, tekočinsko hlajeni, elektronski vbrizg, prostornina 313 cm3
  • Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 25 kW (34 KM) pri 9.500 v/m
  • Največji navor (Nm pri 1/min.): 28 Nm pri 7.500 v/m
  • Okvir: jeklen, cevni, s privijačenim pomožnim okvirjem
  • Zavore: enojni kolut 300 mm, štiribatno radialno vpeta (spredaj); enojni kolut 240 mm, enojna plavajoča zavorna čeljust (zadaj), ABS (z gumbom za izklop)
  • Vzmetenje: obrnjene vilice 41 mm (spredaj); aluminijaste nihajne vilice, neposredno vpet enojni blažilnik (zadaj); nastavljiva prednapetost
  • Gume: 110/8/ R 19 (spredaj), 150/70 R 17 (zadaj)
  • Višina sedeža od tal (mm): 835 mm (z možnostma 820 in 850 mm)
  • Prostornina posode za gorivo (l): 11 l (plus 1 l rezerve)
  • Medosna razdalja (mm):1.420 mm
  • Teža (kg): 169,5 l
  • Prodaja: BMW Motorrad Slovenija

Tina Torelli
Fotografije: Helena Kermelj

NE SPREGLEJ 1. in 2. dela motoristkinega dnevnika! Preberi: "Pridne punce pridejo v nebesa, motoristke pa vsepovsod." (#motoristkindnevnik št. 1) in "Enovajni motocikel s 310-kubičnim agregatom ni bav bav" (#motoristkindnevnik št. 2)

Priporočamo tudi: 6 super nasvetov za pripravo najboljše rojstnodnevne žurke

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"