Film: Ko se zaljubi v bivšo ženo …

Naposled v pokoju! Richard Jones (Pierce Brosnan), ločeni podjetnik v srednjih letih, se zadnji dan ob prihodu v službo že veseli brezskrbnega življenja. A vendar ne bo šlo vse tako gladko, saj odkrije, da je bil odkup njegovega podjetja prevara.

Brosnan (foto: Blitz film) Blitz film
8. 5. 2014

Podjetje je zdaj v bankrotu in vsa sredstva, tudi njegova, v njihovem pokojninskem skladu so bila poneverjena.

Emma Thompson

Skupaj z nekdanjo soprogo Kate (Emma Thompson) se poda v lov za Vincentom Krugerjem, sumljivim poslovnežem, ki stoji za vso zadevo. Še preden se zavesta, se znajdeta v igri mačke z mišjo po vsej Evropi, z vrtincem spletk, norimi pregoni in krajo nakita vred, med katero se med njima spet vname ljubezen.

Pet let po mednarodnem uspehu komedije Last Chance Harvey si je scenarist in režiser Joel Hopkins spet zaželel sodelovati z Emmo Thompson. Zgodba o že osem let ločenem paru, ki se poda na kot vlak smrti divje popotovanje, jo je takoj navdušila in je za soigralca predlagala Piercea Brosnana.

Prepirljiva glavna lika

"Vedno iščeš tisto iskrico. Pri našem filmu je zabavno to, da se glavna lika kar naprej prerekata," pravi režiser Joel Hopkins.

"Kot scenarist vedno iščeš konfliktno izhodišče, saj ti ta z dramatičnega vidika ponuja številne možnosti. Ko se film začne, je od njunega skupnega življenja minilo že precej časa – osem let sta že ločena – in med njima ni več zamer in grenkobe. Čustveno sta se povsem odvezala eden od drugega, kar jima omogoči, da se – kakšen paradoks! – spet zaljubita. Očarljiva energija med tema prerekajočima se posameznikoma spomni na podobne klasične komedije, kakršna je Hawksova His Girl Friday iz leta 1940."

V Parizu in na Francoski rivieri

Večino filma so posneli v Parizu in na Francoski rivieri – in v celoti v Franciji. Zato se je Tim Perell iz produkcijske hiše Process Media, čeprav gre v duhu za povsem britansko komedijo, združil s Clémentom Miserezom in Jean-Charlesom Lévyjem.

"Ker sem Francoz," pravi Miserez, "sem se najprej malo bal, da bodo nekatera prizorišča hudo klišejska. A sem dojel, da pripovedujemo zgodbo, ki mora vsebovati Eifflov stolp, katedralo Notre-Dame ali od sonca obsijano riviero.

Ustvarjalci so filmu dali čudovit francoski čar

V vsakem primeru je želel Hopkins prizoriščem vdihniti brezčasnost, ki stvarem jemljejo kanček resničnosti in resnobe. "Podobno kot francoski režiser Jacques Tati sem hotel iz krajev, kjer smo snemali, potegniti nekaj užitka in humorja," pravi.

"Včasih sem poskušal lokacije poenostaviti in jih nekoliko umakniti iz sedanjosti in aktualnega dogajanja, pa čeprav je to pomenilo, da je treba kakšno reč vreči ven. Hotel sem, da filma ne obremenjuje kruta resničnost; da je igriv in da za gledalce pomeni nekakšno popotovanje. Pri tem smo se zgledovali tudi po filmih iz petdesetih, kakršen je Hitchcockov To Catch A Thief, da smo našli nekoliko idilični jug Francije. Film poskuša opomniti na bolj nedolžne čase."

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri