Evropska komisija išče najboljše evropske podnebne rešitve

11. 2. 2013
Evropska komisija išče najboljše evropske podnebne rešitve

Te dni je stekel natečaj za najboljši zeleni projekt kampanje 'Svet, kot ti je všeč, s podnebjem, kot ti je všeč.'

Kampanja je od svojega začetka oktobra 2012 pritegnila več kot 20.000 uporabnikov družabnih omrežij in več kot 130 uradnih partnerjev, med katerimi so organi javne uprave, nevladne organizacije, predstavniki iz univerzitetnega in gospodarskega sveta.

Namen kampanje je opozoriti na obstoječe stroškovno učinkovite rešitve, ki pomagajo uresničevati cilj EU glede 80 do 95-odstotnega znižanja emisij toplogrednih plinov do leta 2050, in hkrati dati zgled za nove.

Prijave uspešnih nizkoogljičnih rešitev na natečaj Svet, kot ti je všeč bodo sprejemali tri mesece, s pričetkom danes, 11. aprila.

Upoštevali bodo vse projekte, velike in majhne, ki jih bodo poslali posamezniki in organizacije s sedežem v državi EU in ki prispevajo k zmanjševanju izpustov toplogrednih plinov.

Takšen projekt je denimo:

  • električno kolo, s katerim je mogoče prepeljati manjši tovor;
  • inovativen proizvodni postopek, ki zmanjšuje izpuste toplogrednih plinov in stroške za energijo;
  • trajnostne rešitve v gradnji in ogrevanju.

Povsod po Evropi poznajo številne praktične primere nizkoogljičnega ravnanja, ki pomaga varovati podnebje in hkrati omogoča večjo kakovost življenja.

Natečaj Svet, kot ti je všeč ponuja priložnost za javno predstavitev teh projektov ter priznanje za najbolj ustvarjalne, praktične in učinkovite rešitve.

Še to:

Obiskovalci spletišča kampanje bodo lahko maja in junija glasovali za najbolj ustvarjalno in navdušujočo rešitev iz ožjega izbora. Žirija pod vodstvom Connie Hedegaard bo nato izmed desetih najbolje uvrščenih izbrala tri projekte, slavnostna razglasitev pa bo na podelitvi nagrad Sustainia oktobra 2013 v Københavnu. Prireditev bo potekala pod okriljem partnerja kampanje Sustainie, mednarodne zveze organizacij za trajnostni razvoj – predseduje ji Arnold Schwarzenegger, ki išče in promovira že obstoječe trajnostne rešitve.

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"