Brezplačna mobilna aplikacija EPC: Potrošnikov SOS

"V drugi državi EU ste kupili vetrovko, kateri se je že po nekajkratni uporabi pokvarila zadrga. Veste, kakšne so vaše pravice, kako morate vložiti reklamacijo, kakšne so dolžnosti trgovca?"

16. 10. 2013

Vse to izveš v spodnjem videu, ki ga je pripravil Evropski potrošniški center v Sloveniji.

Vse o pravicah potrošnikov  pri nakupih v trgovini pa najdete tudi v brezplačni aplikaciji Potrošnikov SOS. Uporabljaš jo lahko na pametnih telefonih in tablicah, ki jih podpirajo sistemi Android, iOS ali Windows phone. Aplikacija je na voljo tudi v angleškem jeziku.

Pravice dosegljive vedno in povsod

Mobilna aplikacija Potrošnikov SOS vsebuje koristne informacije o pravicah potrošnikov pri nakupih v trgovini, ter nasvete, kako ravnati pri uveljavljanju pravic. Brezplačno mobilno aplikacijo je pripravil Evropski potrošniški center z namenom, da potrošnikom na enostaven način predstavi, kakšne so pravice potrošnika, ki kupuje v trgovini.

»Aplikacija pomaga vsem slovenskim potrošnikom tako pri uveljavljanju svojih pravic v Sloveniji kot v drugih državah EU, saj pravice niso vedno povsem identične, ker je aplikacija tudi v angleškem jeziku, pa je v pomoč tudi tujcem, ki nakupujejo v Sloveniji,«  je povedala Jana Huč Uršič, vodja EPC v Sloveniji.

koda

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri