Bo to najpopularnejša pesem letošnje zime?

2. 12. 2017
Bo to najpopularnejša pesem letošnje zime? (foto: Profimedia)
Profimedia

Se tudi ti v teh dneh sprašuješ, kje za vraga najti skladbo s presunljivimi ritmi, ki se vrti v ozadju novega Telekomovega TV oglasa? Evo, tukaj!

Televizijski oglasi se velikokrat poslužujejo skladb bolj in včasih tudi manj znanih glasbenih izvajalcev, s katerimi še dodatno okrepijo vizualno podobo.

To so pred kratkim naredili pri Telekomu Slovenije, ko so v novem televizijskem oglasu (lahko si ga ogledaš TUKAJ) za podlago uporabili skladbo francoske glasbenice Jain (na fotografiji zgoraj) z naslovom Makeba, za katero napovedujemo, da bo postala najpopularnejša pesem letošnje zime.

Hitro stisni na 'play' in 'repeat'!

Nato pa preberi, kdo je pravzaprav dekle, ki izvaja skladbo Makeba.

Kdo je Jain?

Jain (Jeanne Galice) je glasbenica, ki prihaja s Francije, a je v svojih najstniških letih prepotovala velih del sveta – od Dubaja, Kongo Republike, Abu Dhabija do Južne Afrike, kjer je tudi posnela videospot za skladbo Makeba.

Vsa ta potovanja so vplivala na njen glasbeni slog. Skladba Makeba se sklicuje na Miriam Makeba, znano južnoafriško pevko 50-ih in 60-ih, katere pesmi je Jain prepevala njena mati. Afriški utrip in ritem sta mlado glasbenico prevzela do te mere, da je skladbo Makeba v lanskem letu izdala.

Telekom Slovenije pa jo je letos uporabil v svoji inovativni modro obarvani zimski akciji.

Telekom Slovenije

Oglas se kot ogenj širi po družbenih omrežjih

Osrednje razmišljanje pri nastanku krovne akcije izhaja iz dejstva, da prihajajoči čas praznikov poleg sneženja prinaša tudi obilo hitenja, prežetega z nakupovalno mrzlico in nervozo, ki je povsem nepotrebna.

"Modri svet Telekoma Slovenije pomeni prav nasprotje tega, preprost pobeg od vsega naštetega, saj ima uporabnik pri njih na voljo zanesljivost in udobje vsega na enem mestu," pojasnjujejo v podjetju.

Tega zagotovo nisi vedela ...

Telekom Slovenije je kot prvi v Sloveniji glasbo v oglaševalski kampanji prek mobilne aplikacije Shazam povezal s svojo ponudbo.

Mobilna aplikacija Shazam uporabniku s preprostim pritiskom na zaslon pametnega mobitela sporoči naslov skladbe in avtorja, ki jo trenutno posluša, ter mu omogoči povezavo do njenega nakupa v ustrezni spletni trgovini.

V Telekomu Slovenije so to funkcionalnost nadgradili, in sicer tako, da so mobilno aplikacijo Shazam povezali s svojo zadnjo oglaševalsko kampanjo, v kateri v televizijskem oglasu uporabljajo skladbo francoske glasbenice Jain z naslovom Makeba.

Tako uporabniki, ki med predvajanjem televizijskega oglasa Telekoma Slovenije uporabijo Shazam, ne izvedo le, za katero skladbo gre, temveč prek Shazamovega opisa preprosto dostopijo tudi do povezave z novoletno ponudbo na spletnem mestu Telekoma Slovenije. Tako lahko na enem mestu pridobiš tudi priročni spisek idej za praznično obdarovanje.

Kako stvar deluje?

Na mobitel naloži mobilno aplikacijo Shazam. Med ogledom TV oglasa aplikacijo odpri in pritisnite 'Tap to Shazam'. Tako boš pridobila informacijo o naslovu in avtorju skladbe, hkrati pa tudi povezavo na spletno stran z novoletno ponudbo Telekoma Slovenije.

Fotografije: promocijsko gradivo in profimedia

Preberi še: Nina Pušlar predstavlja novo pesem (in spot!) Lepa si – posveča jo vsem damam!

Priporočamo tudi: Horoskop: Ekstravagantno darilo, ki bi ti ga podaril Christian Grey (glede na tvoje znamenje)

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord