Bi najraje ukinila resničnostne šove? Slovenija podpisuje peticijo!

Več kot 2300 Slovencev je po navdihu Srbov že podpisalo peticijo za ukinitev resničnostnih šovov Big Brother, Kmetija, TOP 4 in Bar. 

Bi najraje ukinila resničnostne šove? Slovenija podpisuje peticijo! (foto: Primož Predalič) Primož Predalič
14. 9. 2015

Slovenija proti Big Brotherju, Kmetiji, TOP 4 in Baru je naslov peticije, ki Slovence poziva naj s svojim podpisom rečejo NE resničnostnim šovom.

"Proti nemoralnosti, kiču, poneumljanju ljudstva in propagiranju zgrešenih družbenih vrednot, katere proizvajajo "resničnostni" šovi na slovenskih televizijah! Takšni "resničnostni" šovi so zelo slab zgled našim otrokom, generacijam, ki bodo oblikovali prihodnost in vrednote družbe te države. Otroci, ki gledajo te "resničnostne" šove rastejo v obnašanje "vzornikov" nastopajočih v teh šovih (vsa čast izjemam, kolikor jih še je) !"

to je le del teksta iz peticije, ki jo je podpisalo že več kot 2200 Slovencev, cilj pa je, da se zbere vsaj 30.000 podpisov. Kaj o resničnostnih šovih pri nas pravijo podpisniki?

"Zato, ker mi gre na bruh, če samo za pet minut pogledam katerikoli resničnostni šov.

"Ker so ljudje čisto dovolj že poneumljeni in je skrajni čas, da se na tv pričnejo oddaje s poučno vsebino in da se ne prikazujejo najslabše lastnosti med sotekmovalci."

"Zatom ker mi je mar za moje otroke in bodoče vnuke."

"Ker v peticiji čisto prav piše - samo hinavščina in kreganje ter laži nastopajo v teh "resničnostnih" šovih, a vse več je mladih generacij, ki to gledajo in sami posnemajo njihovo vedenje."

"Zato, ker se popolnoma strinjam. Slovenski umetniki, kot je recimo Jurij Zrnec, ustvarjajo svoje brezplačne skripte, ampak se raje kupuje tuje pravice in gleda izrojeno bolane šove."

Praksa iz tujine kaže, da je moč ustvarjati izjemno kakovostne resničnostne šove, ki promovirajo dobre vrednote, prinašajo nova znanja in hkrati ustvarjajo visoko gledanost. 

Žal so tovrstne oddaje povezane tudi z višjimi stroški produkcije in večjim trgom, zaradi katerega so v oddaje umeščeni oglaševalci tudi pripravljeni več vložiti.

Statistike gledanosti v Sloveniji kažejo, da Slovenci zelo radi gledamo šove, navedene v peticiji, a tudi resničnostni šovi, ki so na višjem nivoju in so boljši vzgled generacijam vseh starosti, so nas v preteklosti že priklenili pred ekrane. Daljinec je vsekakor v naših rokah in na ukinitev šovov, ki so pod nivojem, lahko najbolj vplivamo tako, da jih enostavno v čim večjem številu ne gledamo. 

Sanja Macur

Preveri še, kako dobro odločitev je sprejel McDonald's, pa tudi, kakšno skupno preteklost si delita Ana Klašnja in Lado Bizovičar, ki bosta letos žiranta v resničnostni oddaji Slovenija ima talent.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri