Ben Affleck v psihološkem trilerju Ni je več

Po knjižni uspešnici Ni je več režiser David Fincher na velika platna prinaša divjo vožnjo po naši kulturi sodobnih medijev, ki se spusti globoko v temačne razpoke zakonske zveze današnje Amerike – z vsemi njenimi nezanesljivimi obljubami, neizogibnimi prevarami in črnimi komičnimi vložki.

V središču zgodbe sta nekdanji newyorški pisatelj Nick Dunne in njegova žena Amy. (foto: Profimedia) Profimedia
22. 10. 2014

V središču zgodbe sta nekdanji newyorški pisatelj Nick Dunne in njegova žena Amy, nekoč 'kul bejba', ki zdaj na ameriškem srednjem zahodu poskušata prebroditi recesijo. Za par so značilna hitro opazna krivulja sodobne zakonske sreče.

A ob peti obletnici njune poroke Amy izgine – in tista krivulja se razcepi v labirint razpok. Nick postane glavni osumljenec, vede se nenavadno in sumljivo. Amy se znajde v središču medijske mrzlice in iskanje – pa naj bo živa ali mrtva – poteka pred očmi sveta, ki hlepi po razkritjih.

Tako kot sta Nick in Amy nekoč poosebljala idealen ljubezenski par, je Amyjino izginotje tipičen primer znamenitega ameriškega zločina v lastnem domu. Vendar pa njeno izginotje postane nekakšna igra z zrcali, v kateri mučne in krute skrivnosti vodijo v še večje mučne in krute skrivnosti. R

azvijajoči se dogodki so polni pretresov in zapletov, ostajajo pa vprašanja, ki kot skalpel zarežejo vse do kosti: kdo je Nick; kdo je Amy; kdo smo sploh mi vsi v naših zakonih (in družbi), ki slonijo na negotovi podlagi umišljenih podob in pretvarjanja?

Knjižna uspešnica Knjiga Gillian Flynn je ob izidu leta 2012 postala nekaj, kar uspe redkim: neznansko priljubljena za napeto poletno branje in hkrati senzacija med literarno srenjo. Hvale so deževale ne le zaradi neusahljive napetosti, temveč tudi zaradi pripovedne bistroumnosti in pripravljenosti, da avtorica povrta po najbolj umazanih kotičkih človeškega vedenja, pri čemer se spopada s krhko mejo med zakonsko zvezo in posestvovanjem, med zasebnim in javnim življenjem, med čarom umetelnih laži in srepenjem resnice.

Roman je surova, skoraj kinematografska izkušnja, a je tudi poln zank za morebitno ekranizacijo. Zdelo se je, da ga razen avtorice same ne bi zmogel prirediti nihče – in na srečo je bila ta pripravljena na izziv in je spisala scenarij, po katerem v filmu pod režijsko taktirko Davida Fincherja glavni vlogi igrata Ben Affleck in Rosamund Pike.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri