Tako ličila vplivajo na tvoje ljubezensko življenje

22. 1. 2016
Tako ličila vplivajo na tvoje ljubezensko življenje (foto: Profimedia)
Profimedia

Ličila so del ženske vsakdanje rutine. Morda že imaš lepotni slog, ki ti najbolj odgovarja in s katerim se počutiš samozavestno. Morda pa ličila sovražiš in jih uporabljaš le, kadar je nujno potrebno. Kakorkoli že, gotovo te bo zanimalo, kako lahko ličila (ali pa njih odsotnost) vplivajo na tvoje ljubezensko življenje.

1. Poudarjene oči ga pritegnejo

Romantika je v očeh. In to prepričanje se ni spremenilo še od časov starega Egipta. Zato moški med vsemi vrstami ličil največ točk pripisujejo prav lepo naličenim očem.

Spletni portal Zoosk je opravil anketo med ženskami, ki imajo svoje fotografije objavljene tudi na spletnih portalih za zmenkarije. Ko so uporabile fotografije, na katerih imajo z ličili poudarjene oči, so prejele kar 139% več kontaktnih sporočil.

2. Rdeče ustnice zadržijo njegov pogled

Modni trendi te morda večkrat zvabijo h kakšni drugi barvi šminke - oranžna je letos izredno popularna in je vsekakor zanimiv poudarek sicer bledih ustnic, pudrna barva gre odlično z močno poudarjenimi očmi, t.i. 'smoky eyes', a na koncu dneva ima največji učinek še vedno klasična rdeča šminka.

Moški, kot kaže, se te barve še vedno niso naveličali. Kot smo ti enkrat že razkrili, so v raziskavi na univerzi v Manchestru, moški veliko dlje strmeli v fotografije deklet, ki so uporabile rdečo šminko.

Na tej lestvici ji potem sledi šminka v rožnati barvi. Če torej želiš njegovo dolgotrajno pozornost, je odgovor na dlani. Oziroma, na ustnicah.

3. Več je manj

Ah, to že tako klišejsko pravilo. A kot kaže, so istega mnenja tudi moški.

Ko govorimo o pretiranem ličenju, se vedno spomnimo na tisto duhovito sceno iz serije Mladi zdravniki, ko močno naličena dr. Elliot Reid vpraša dr. Coxa, če "je videti kot klovn," in ji dr. Cox le stoično odgovori: "Nikakor. Videti si kot prostitutka, ki streže izključno klovnom."

Se morda spomniš fenomena #nomakeupselfie na twitterju? Takrat je debata o količni ličil ponovno zdrsnila na dnevni red in psiholog dr. Alex Jones je ob analizi tega twitter fenomena glasno poudaril, da moške bolj privlačijo ženske, ki nosijo 40% manj ličil, ko jih sicer nase navleče povprečna ženska.

Odzivi na #nomakeupselfie so bili odličen dokaz, da je temu resnično tako. Zato previdno, ko boš naslednjič nanašala svoje bojne barve.

4. Ličila za njegovo spoštovanje

Pri znamki Procter&Gamble so v zanimivi študiji odkrili, da uporaba osnovnih ličil ustvarja videz kompetentnosti, sposobnosti.

Uporabiš nekaj malega ličil za prvi razgovor za službo ali za prvi zmenek in moški te bodo nemudoma pričelisprejemati z nekoliko več spoštovanja - morda celo strahospoštovanja? Le malo ličil že ustvari percepcijo ženske všečnosti, zaupanja in seveda privlačnosti.

Pravilna uporaba ličil namreč naredi tvoj obraz bolj simetričen, kar je v človeškem dojemanju estetike univerzalni pojem lepote.

Ličila, če so izbrana okusno in primerno, tako pripomorejo k veliko boljšemu prvemu vtisu, ki naj bi si ga ljudje ustvarili že v prvih 250 milisekundah.

5. Poudarjene ličnice pritegnejo najmanj pozornosti

Malce rdečila na lica za bolj zdrav, rahlo zardel videz? Ali pa bronasto ličilo za poudarjanje obraznih potez? Očitno lahko ta del ličenja mirno izpustiš.

Moški najmanj pozornosti posvečajo prav ličilom na licih, zato je to verjetno prvi kos ličenja, ki lahko pri iskanju prave mere 'več je manj' odpade s seznama. Za učinkovitejši učinek privlačnosti raje stavi na oči in ustnice.

6. Bi prej pustila ličila ali fanta?

Za na konec pa še tale duhoviti drobižek - bojda naj bi kar 57% žensk raje končalo svoje razmerje, kot pa prenehalo uporabljati ličila, če bi njihov dragi vztrajal, da mora njegova izbranka prisegati na "naraven videz".

Kaj pa ti? Kdo bi letel prvi? Vztrajni fant ali torbica z ličili?

Preberi še: Beseda, ki moške v zvezi najbolj odbije ali pa 8 namigov za poglobitev vajine ljubezenske zveze

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"