Za več sreče v naših nagradnih igrah

8. 9. 2008

V naš nagradni nabiralnik se včasih steče tudi po več sto pravilnih (in nepravilnih) odgovorov na naša nagradna vprašanja, kar priča o tem, da so vam nagradne igre všeč in le upamo lahko, da ste se med izžrebanimi srečnicami že znašle ...

Opažamo pa, da je glede nagradnih iger vendarle kar nekaj nejasnosti. Mnoge npr. ne veste:

Kdaj je nagradna igra končana?

... ker nekatere vztrajno poskušate igrati že davno končane nagradne igre, naj vas obvestimo, da večina nagradnih iger na našem portalu ne poteka dlje kot dva tedna, igra pa je zagotovo končana, ko o srečnih nagrajenkah objavimo novičko, ki se v naslovu skoraj vedno začne z 'Nagradno: ...'

Kako torej veš, katera nagradna igra še ni končana?

  • od začetka njene objave je preteklo komaj nekaj dni, največ dober teden (razen, če ni v novici izrecno določen čas trajanja),
  • še ni bila objavljena novica z naslovom 'Nagradno:...' in istim nadaljevanjem kot v izvorni novici 'Nagradna igra:...'.

Povečaj si možnost, da boš izžrebana

Če želiš povečati svoje možnosti pri žrebu, ne spreminjaj naslova elektronskega sporočila, ki se (če ga admin ne pozabi vpisati, seveda) avtomatično izpiše, ko klikneš na nagrade@adriamedia.si.

Vsa pošta iz vseh nagradnih iger na našem portalu se namreč steka v isti poštni nabiralnik, sporočila pa se nato sortirajo glede na naslov elektronske pošte. In tiste, ki naslov spreminjate ali brišete, tako nehote 'izpadete' iz skupine istovrstnih odgovorov, zato je možnost, da se vas pri žrebu spregleda, precejšnja.

Če se naslov na elektronskem sporočilu ni izpisal, zapiši tja naslov uvodne novice nagradne igre. Tako se bo tvoj prispevek zagotovo znašel na pravi strani žrebalnega 'bobna'.

Si bila izžrebana, a nagrade nisi dobila?

Po naših izkušnjah se to dogaja, zaenkrat mislimo da redko, a smo tudi takšne pritožbe že reševali.

Za nagradne igre, a pozor: le tiste, ki potekajo na portalu, bi za takšne pritožbe lahko pisala kar na isti naslov, kot si jih vajena iz nagradnih iger, to je:

Tvojo pritožbo bomo proučili in se pozanimali, kje se je zataknilo.

Razlogov je lahko precej, najpogosteje pa ponagaja kar človeški faktor: morda pošta sploh še ni zapustila hiše Adria Medie, lahko so paket založili na pošti, zelo pogosto te poštar zaman kliče po telefonu (ti pa se ne javiš, ker ne poznaš telefonske številke) in se je že vsaj trikrat oglasil pri tebi doma, a tebe tam ni bilo, in konec koncev je prav mogoče, da je paket že prevzel kdo od tvojih domačih, pa te o tem še ni obvestil ... in seveda, obstaja tudi možnost, da je paket 'dobil noge'.

Kakorkoli že, pritožbe o tem, da nisi prejela nagrade bomo reševali sproti, moramo pa na tem mestu tudi dodati, da sta spletno uredništvo Cosmopolitana in uredništvo revije Cosmopolitan dve ločeni, a vendarle tesno povezani uredništvi, zato za nagradne igre, ki potekajo v reviji Cosmopolitan, takšno pritožbo naslovi raje na:

Če te v zvezi z nagradnimi igrami zanima še kaj, nas lahko povprašaš v komentarjih pod dotično novico.

Pa veliko sreče in veselja z našimi nagradnimi igrami!

P.S. Še nekaj dodatnega branja o pravilih nagradnih iger na naših spletnih mestih!

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ