VIDEO: H&M razkril zakulisje sodelovanja z ikoničnim fotografom

13. 9. 2016
VIDEO: H&M razkril zakulisje sodelovanja z ikoničnim fotografom (foto: promocijsko gradivo)
promocijsko gradivo

Jean-Paul Goude je posnel fotografije za najnovejšo kampanjo KENZO x H&M, pri kateri je sodelovalo sedem raznolikih znanih osebnosti in vzornikov. Prvič bo na ogled 17. oktobra, še preden bo 3. novembra na voljo v več kot 250 izbranih trgovinah po vsem svetu in na spletu, že zdaj pa si lahko ogledaš zakulisje snemanja kampanje.

Za KENZO x H&M je Jean-Paul Goude fotografiral v svojem edinstvenem slogu, v kampanji pa bomo lahko videli Iman (supermodel, aktivistka), Rosario Dawson (igralka in aktivistka), Chance The Rapper (hip hop ustvarjalec), Ryuichia Sakamoto (glasbenik in skladatelj), Chloe Sevigny (igralka), Suboi (raperka) in Xiuhtezcatl Martinez (aktivist in vodja “Earth Guardians”).

 “Radi sodelujemo z našimi idoli in Jean-Paul Goude je zagotovo eden izmed njih. Njegove fotografije za KENZO x H&M so naravnost čudovite. V svoj objektiv je ujel osebnost, pozitivo in svobodo kolekcije,” pravita Carol Lim in Humberto Leon, kreativna direktorja pri modni hiši KENZO.

 “Delo s podjetjem H&M ter Carol in Humbertom pri kolekciji KENZO x H&M je resnična pustolovščina. Všeč mi je odnos, ki sta ga prispevala h kolekciji in njuna mladost, energija, humor in stil,” pravi Jean-Paul Goude.

Oglej si zakulisje snemanja kampanje:

Novo na Metroplay: Filip Flisar iskreno o obdobju, ko je končal kariero: "Bilo je težko …"