Lepota Promocijsko sporočilo

Podarjamo 2 izdelka NIVEA DEO Invisible for Black & White

12. 3. 2015
Podarjamo 2 izdelka NIVEA DEO Invisible for Black & White (foto: Beiersdorf AG)
Beiersdorf AG

Enega zate in enega zanj!

Modni trendi prihajajo in odhajajo, oblačila v beli in črni barvi pa kljub oblikovalskim prilagoditvam modnim smernicam ostataja večni klasiki v naših garderobnih omarah.

NIVEA s svojo najbolj priljubljeno linijo dezodorantov v Sloveniji ponuja rešitev za vse, ki se vrsto let jezijo nad trdovratnimi madeži , ki jih na priljubljenih oblačilih puščajo običajni dezodoranti.

NIVEA Invisible for Black & White je prvi dezodorant antiperspirant, ki tvoji koži daje 48urno zaščito pred potenjem in obenem uspešno preprečuje madeže na tvojih oblačilih.

Sodeluj v nagradni igri!

Vse, kar moraš storiti je, da všečkaš in deliš našo objavo o tej NIVEA nagradni igri na našem Facebooku ter v komentar napišeš ime moškega, ki mu boš podarila NIVEA DEO Invisible for Black & White za moške.

Med vsemi sodelujočimi bomo v ponedeljek, 16. marca, nekomu podarili dezodoranta na fotografiji.

Si vedela?

Belo in črno barvo od nekdaj spremlja posebna simbolika, z nošenjem oblačil v teh barvah pa okolici puščamo posebna sporočila.

BELINA JE ŽIVLJENJE

Bela barva je svetloba in tako najpogosteje spominja in simbolizira čistost, nedolžnost in mir.

Stari Egipčani so jo povezovali z božanstvi, zato so bili visoki svečeniki vselej odeti v belino.

V Starem Rimu je so belo barvo v obliki veličastnih tog nosili polnoletni državljani ob svečanih priložnostih, simbolizirala pa je čistost, zvestobo in vzdržnost. Takšno simboliko je pozneje prevzela tudi krščanska kultura.

V srednjem veku so se v belo odele žalujoče vdove, v 18. stoletju pa je postala modna tako v arhitekturi kot v vsakdanjih oblačilih. Na Kitajskem in v nekaterih drugih azijskih državah je še danes barva žalovanja, a predvsem zato, ker simbolizira reinkarnacijo, torej prehod v novo življenje.

Bela barva se je uveljavila tudi kot vodilna barva spodnjega perila in športnih oblačil, saj so bele tkanine manj občutljive za pranje na visokih temperaturah.

DOSTOJANSTVENA ČRNINA

Črna barva pravzaprav sploh ni barva, ampak odsotnost svetlobe. Izraža moč, strah, skrivnostnost, resnost, avtoriteto, pogosto pa jo povezujemo tudi z zlom, smrtjo in strahom. Z nošenjem črnine svetu sporočamo, da smo disciplinirani, neodvisni, močni in avtoritativni.

Negira naše telo, nam vliva samozavest, obenem pa barvni teoretiki menijo, da vpija negativno energijo in nas ščiti pred zunanjim stresom, ki bi omajal naše čustveno ravnovesje.

Ljudi, ki nosijo črno, svet dojema kot skrivnostne, dostojanstvene ali v primeru najstnikov celo uporniške. Pogosto jo povezujejo s spolno slo, zato naj bi črno spodnje perilo imelo posebej zapeljiv učinek.

V evropski zgodovini so jo nosili predvsem ljudje na pomembnih uradnih funkcijah, saj so bile črne tkanine načeloma bolj dragocene in zato rezervirane za višji sloj.

V 19. stoletju je v okviru industrijske revolucije in s tem cenejših možnosti izdelave postala priljubljena tudi med splošnim prebivalstvom. V dvajsetih letih jo je na modniem zemljevidu dokončno zapečatila modna oblikovalka Coco Chanel, ki je med ostalim podala tudi znamenito izjavo, da mora imeti vsaka ženska v svoji omari vsaj eno črno obleko, črn pulover, v objemu pa moškega, ki ga ljubi.