Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri
Dva tisoč trebušnjakov Lucije Gubenšek - Lepota - Cosmopolitan Slovenija

Dva tisoč trebušnjakov Lucije Gubenšek

"Stisnilo me je nekaj minut po telefonskem klicu iz Lisce, ko so me poklicali in vprašali, ali bi postala njihova ambasadorka. Predvsem nisem bila prepričana, ali je moja postava res tako popolna, da bi lahko bila model za spodnje perilo," je za revijo Story povedala Lucija Gubenšek.

Dva tisoč trebušnjakov Lucije Gubenšek revija Story
27. 1. 2012

A sodeč po fotografijah (preglej vse v naši bogati fotogaleriji) je Lucija Gubenšek fotografskemu objektivu pokazala praktično popolno telo. Nič čudnega, ko pa je povabilo vzela skrajno resno, zato sta že dan po Lucijinem telefonskem pogovoru z osebno trenerko Karmen Lužar pripravili načrt intenzivnih priprav na fotografiranje:

"Vsaka nepravilnost v načinu prehrane in življenja se lahko pozna v spremembah, ki so vidne v teži, spremembah oblin, na koži. Priznam, da me je malo zagrabila panika, saj je to resno delo. Potrdili so me brez kastinga in res sem bila pod pritiskom, da jim dam tisto, kar pričakujejo."

Vaje za trebuh in zadnjico

Lucija se je torej - kot že rečeno - pred snemanjem popolnoma prepustila rokam osebne trenerke Karmen Lužar.

Največ sta trenirali na power platu, najbolj pa sta se poleg vajam za kondicijo posvetili trebuhu in zadnjici, saj Lucija ve, da se na tem delu telesa najbolj pozna, ali je manekenka natrenirana ali ne.

"Noge imam že tako ali tako suhe, grehi pa se mi najprej poznajo na trebuhu. Zavedam se, da moram za lep, raven trebuh trenirati vsak dan," priznava.

"Karmen je tudi odlična maserka in kozmetičarka. Delali sva različne obloge za telo za učvrstitev in pilinge za sijočo kožo. Poleg tega pa sem seveda pazila tudi na prehrano, saj brez tega ne gre," opisuje svoj režim Lucija in poudarja, da to ne pomeni, da je bila na shujševalni dieti ali se je odrekala hrani.

"Bistvo je v pravilnem prehranjevanju in v tem, da daš telesu vse, kar potrebuje. Povečala sem vnos beljakovin in zmanjšala vnos slabih ogljikovih hidratov. Obožujem kruh ter sladkarije in še pred kratkim sem imela to navado, da sem jedla pozno zvečer. Zdaj, ko tega ne počnem več, se počutim bolje in lažje zaspim. Zadnji obrok pred spanjem imam najkas­neje ob osmih, in to kaj lahkega, solato ali juho. Zelo pazim na kakovost hrane in na to, da so sestavine sveže, če se le da, kupim organsko pridelano hrano slovenskih kmetov."

Niti malo se ni pregrešila

Pred fotografiranjem je bila tako disciplinirana in motivirana, da se ni niti malo pregrešila. Priznava pa, da je imela srečo, da so snemanje končali tik pred božičnimi in novoletnimi prazniki.

"Tako sem si lahko malo dala duška tudi pri hrani. Po eni strani sem bila blažena zaradi tega, da sem lahko nekaj dni jedla, kar mi je pasalo, po drugi strani pa sem imela slabo vest in sem vedela, da bom morala te grehe ponovno oddelati," še dodaja.

In kaj bi se lahko iz te njene izkušnje še preostale smrtnice naučile?

Lucijina trenerka razkriva

Kako do ravnega trebuščka

Karmen Lužar z Lucijo trenira zadnja tri leta, zato dobro pozna Lucijino telo in njen način razmišljanja.

Karmen pa je razkrila tudi recept za lep in raven trebuh.

  • Z Lucijo sta samo v zadnjih 14 dneh pred snemanjem naredili okoli dva tisoč trebušnjakov in prav takšno število vaj za zadnjico.
  • Pomembna je predvsem uravnotežena hrana, še posebej so pomembne vlaknine. Uživati je treba veliko zelenjave in malo živalskih beljakovin.
  • Maščobne obloge ustvarjajo predvsem bel kruh, bele testenine in bel riž, zato je zlato pravilo za tiste, ki želijo bolj raven trebuh, to, da s svojega jedilnika črtajo izdelke iz bele moke.
  • Med obrokom je treba spiti veliko vode, saj to pospeši presnovo.

Do ravnega trebuščka skratka ni druge poti kot disciplina pri hrani in vsakodnevna vadba.

  • To pomeni vsaj 100 ponovitev različnih vaj za trebuh. Vzelo ti bo največ 15 minut časa, vadiš pa lahko tudi med gledanjem televizije.