Materinski dom v Ljubljani smo razveselili z več kot 400 kosi oblačil

9. 9. 2014

V dobrodelne namene smo skupaj z znamko Promod Materinskemu domu v Ljubljani podarili nujno potrebna oblačila.

Cosmopolitan velikokrat sodeluje pri dobrodelnih akcijah, tokrat smo jo izpeljali skupaj s Promodom, svetovno priznano blagovno znamko oblačil in modnih dodatkov. Podarili smo 427 kosov oblačil Materinskemu domu v Ljubljani.

Dom je sicer namenjen mamicam z mladoletnimi otroki do 14 leta starosti in nosečnicam, ki so se znašle v trenutni ali dalj časa trajajoči socialni stiski in nimajo drugih možnosti bivanja skupaj z otrokom. Francoska znamka je podarila oblačila iz preteklih sezon, ki niso slabše kvalitete niti blago z napako.

V njihovem in imenu Cosmopolitana je oblačila predala urednica fotografije Petra Rozman, prevzela pa jih je Tina Sterle Novak iz Centra za socialno delo Ljubljana-Šiška. To da je Promod pripomogel k bolj polni omari mamic, ki resnično potrebujejo pomoč, ni nič novega, saj je znamka je znana po tem, da vsako leto podari izdelke v dobrodelne namene in jih pošlje na uničenje, kot to počnejo druge svetovne blagovne znamke.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ